عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 28 فروردين 1403
بازدید : 12
نویسنده : احمد

لپ تاپ گیمینگ (مخصوص بازی)

لپ تاپ گیمینگ یکی از پرطرفدارترین انواع لپ تاپ در بین جوانان و نوجوانان به حساب می‌آید. هرکس که عاشق بازی‌های کامپیوتری حرفه‌ای باشد، به‌دنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ نیز است. لپ تاپ گیمینگ چه تفاوتی با لپ تاپ‌های معمولی دارد؟ کدام لپ تاپ گیمینگ از همه بهتر است؟ قیمت لپ تاپ های گیمینگ در چه بازه قیمتی قرار دارند؟ لپ تاپ مخصوص بازی چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ بهترین لپ تاپ برای بازی های سنگین کدام است؟ در این بخش قصد داریم تا به تمامی سؤالات شما پاسخ دهیم. لیست روز قیمت لپ تاپ را می‌توانید در سایت تکنولایف با مشاهده کنید و از آفرهای روزانه ما روی انواع نوت بوک های موجود در بازار بهره‌مند شوید.

 

لپ تاپ گیمینگ چیست؟

اگر قصد خرید لپ تاپ مخصوص بازی داشته باشید، باید به‌دنبال لپ تاپ های گیمینگ بگردید. به‌صورت کلی به انواع لپ تاپ برای بازی های سنگین ، لپ تاپ گیمینگ گفته می‌شود. انواع مختلف لپ تاپ های گیمینگ ارزان ، لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب و مدل‌های گران قیمت در بازار وجود دارند. قیمت لپ تاپ گیمینگ متناسب با مشخصات و عملکرد لپ تاپ متغییر است. پس باید گفت لپ تاپی که قادر به اجرای بازی‌های سنگین و روز دنیا باشد را لپ تاپ گیمینگ می‌نامند.

 

لپ تاپ گیمینگ چه تفاوتی با لپ تاپ‌های دیگر دارد؟

لپ تاپ گیمینگ جزء انواع لپ تاپ گران قیمت است. خب سؤال اینجاست که یک لپ تاپ بازی چه مشخصاتی دارد که آن را متفاوت می‌کند؟ یا اینکه تفاوت انواع لپ تاپ گیمینگ با لپ‌تاپ‌های معمولی چیست؟ در اصل باید بدانید که برخی انواع مدل‌های لپ تاپ را به‌عنوان لپ‌تاپ‌های معروف گیمینگ در دنیا می‌شناسند. برای مثال لپ تاپ گیمینگ ریزر جزء برترین انواع مدل‌های لپ تاپ گیمینگ در دنیا محسوب می‌شود. با این حال می‌توانیم شاهد انواع لپ تاپ های گیمینگ hp ، لپ تاپ های گیمینگ msi ، لپ تاپ گیمینگ ایسر و ... نیز باشیم. برخی دیگر از برندها، همانند برند لنوو، یک سری جداگانه برای انواع لپ تاپ گیمینگ لنوو ایجاد کرده است. به این ترتیب می‌توانیم متوجه تفاوت آن با مدل‌های معمولی باشیم.

معمولاً لپ‌تاپ‌های گیمینگ دارای صفحه نمایشگر بزرگ با کیفیت عالی و البته نرخ نوسازی بالا هستند. همچنین از درگاه‌های مختلف صوتی و تصویری همانند صدای دیجیتال و درگاه HDMI نیز پشتیبانی می‌کنند. حتی یک لپ تاپ گیمینگ ارزان نیز در مقایسه با لپ تاپ های معمولی، دارای پردازنده پرسرعت و رم قدرتمند است. همچنین تمامی انواع لپ تاپ سری گیم باید دارای پردازنده گرافیکی بسیار قدرتمند باشند. وقتی که نگاهی به مشخصات لپ تاپ گیمینگ اچ پی یا لپ تاپ گیمینگ سامسونگ بیندازیم، متوجه تفاوت‌های بسیار مهمی از جمله سیستم خنک‌کننده می‌شویم. علاوه‌بر اینکه لپ‌تاپ‌های گیمینگ باید دارای سخت‌افزار بسیار سریع و پرقدرت باشند، باید بتوانند تا لپ تاپ را نیز به‌راحتی خنک کنند.

در انواع لپ تاپ گیمینگ از سیستم‌های خنک‌کننده بسیار قدرتمند استفاده می‌شود. این سیستم‌های خنک‌کننده از گرم شدن بیش از اندازه لپ تاپ در حین اجرای بازی‌های سنگین جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است که تقریبا تمامی انواع لپ تاپ گیمینگ، برای مثال لپ تاپ گیمینگ شیائومی یا لپ تاپ پاویلیون گیمینگ ، همگی دارای هارد SSD هستند. هاردهای SSD سرعت بسیار بالایی دارند. به همین خاطر بهترین گزینه برای اجرای بازی‌های سنگین محسوب می‌شوند. حتی در انواع لپ تاپ گیمینگ اقتصادی این نوع هارد با ظرفیت کمتر به چشم می‌خورد.

پس در مجموع باید گفت که لپ تاپ گیمینگ دارای پردازنده قدرتمند چند هسته‌ای است که معمولاً باید Core i5 یا Core i7 باشد. همچنین معمولاً از آخرین نسل پردازنده در این لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌کنند. برای مثال پردازنده نسل 11 گزینه مناسبی برای لپ تاپ های مخصوص بازی با قیمت مناسب محسوب می‌شود. همچنین یک لپ تاپ گیمینگ باید رم 12 گیگ به بالا داشته باشد. به باس و DDR هارد نیز باید دقت داشته باشید. هارد تمامی انواع لپ تاپ گیمینگ اعم از لپ تاپ گیمینگ ارزان 2021 تا لپ تاپ های گران قیمت 2022 باید SSD باشد. پردازنده گرافیکی نیز نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. پردازنده‌های مجهز به RTX با رم 4 گیگ به بالا برای اجرای بازی‌های سنگین مناسب است.

 

تفاوت لپ تاپ گرافیکی با لپ تاپ گیمینگ چیست؟

یکی از سوالاتی که در زمینه خرید لپ تاپ گیمینگ مطرح می‌شود این است که تفاوت لپ تاپ گرافیکی با لپ تاپ گیمینگ چیست؟ خب در اصل باید بدانید که لپ‌تاپ‌های گرافیکی برای افرادی مناسب است که از برنامه‌های گرافیکی سنگین استفاده می‌کنند. معمولاً لپ‌تاپ‌های گرافیکی حتی برای ادیت فیلم‌های طولانی و رندر کردن آن‌ها مناسب نیستند. پس حتی طراحان و ادیتورهای ویدئو نیز ترجیح می‌دهند که از انواع لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای برای کار خود استفاده کنند. لپ‌تاپ‌هایی که به‌عنوان لپ‌تاپ مناسب طراحی ارائه می‌شوند، برای اجرای برنامه‌های سنگین به‌صورت طولانی مدت مناسب نیستند. شاید در لحظه عملکرد مناسبی داشته باشند؛ اما همان طور که اشاره کردیم، یک لپ تاپ گیمینگ نیاز به سیستم خنک کننده مناسب نیز دارد.

به همین خاطر می‌توان گفت که لپ تاپ‌های گرافیکی مخصوص طراحان برای اجرای بازی‌های سنگین گزینه مناسبی نیست. پس اگر به‌دنبال اجرای بازی‌های سنگین هستید، فریب قیمت کمتر لپ‌تاپ‌های ارزان را نخورید. حتی اگر توان خرید نقدی ندارید، به‌دنبال لپ تاپ گیمینگ قسطی با کیفیت بالا باشید. زیرا لپ تاپ‌های گیمینگ برای اجرای بازی‌های سنگین یا برنامه‌های ادیت حرفه‌ای به مدت طولانی طراحی شده‌اند.

 

بهترین برند تولیدکننده لپ تاپ گیمینگ کدام است ؟

اگر سری به بازار بزنید و لیست قیمت روز لپ تاپ گیمینگ را بررسی کنید، متوجه تفاوت قیمتی بسیار فاحشی می‌شوید. این تفاوت قیمتی به چه علت است؟ در وهله اول باید بدانید که برند تولیدکننده لپ تاپ روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. برای مثال قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس با قیمت لپ تاپ ام اس آی سری گیمینگ تا حدودی تفاوت دارد. حال باید پرسید که کدام مدل بهتر است؟

وقتی که صحبت از گیمینگ به میان بیاید، برند ریزر همیشه در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرد. با وجود آنکه برندهایی همانند الین ویر نیز رقیب ریزر در زمینه تولید محصولات مرتبط با بازی محسوب می‌شود؛ اما ریزر طرفداران مخصوص به خود را دارد. در حال حاضر برند ریزر جزو بهترین تولیدکننده لپ‌تاپ‌های گیمینگ به حساب می‌آید. البته این برند محصولاتی بسیار گران‌قیمت را به بازار عرضه می‌کند. پس اگر به‌دنبال خرید اقتصادی هستید، باید به‌دنبال برندهای معمولی‌تر بگردید.

انواع لپ تاپ های گیمینگ لنوو طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. برای مثال می‌توان به سری پاویون یا سری لژیون این برند اشاره کرد. لپ تاپ گیمینگ 3 لنوو نیز یک لپ تاپ عالی برای بازی به حساب می‌آید. در حال حاضر لپ تاپ گیمینگ هواوی و لپ تاپ گیمینگ msi نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. هر دو برند جزو برندهای معروف حال حاضر بازار ایران هستند. البته باید بدانید لپ تاپ گیمینگ msi از نظر کیفیت و قدرت، از انواع برند لنوو و ایسوس یا ایسر تا حدودی عملکرد بهتری دارد. با این حال قیمت لپ تاپ های گیمینگ ایسوس به عنوان مثال لپ تاپ rog ایسوس و لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ و همچنین لنوو از MSI و Razer مقرون‌به‌صرفه‌تر است. به همین خاطر طرفداران بیشتری دارد. 

 

قیمت لپ تاپ گیمینگ

اگر قصد خرید یک لپ تاپ عالی برای اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی را دارید، باید مبلغ نسبتاً زیادی را برای خرید خود کنار بگذارید. برخی انواع لپ تاپ گیمینگ دارای قیمت بسیار گرانی هستند. همان طور که اشاره کردیم، با افزایش کارایی لپ تاپ، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. برای مثال یک لپ تاپ Corei7 نسل 11 با گرافیک 8 گیگ و رم 16 گیگ، جزو گران‌ترین مدل‌های لپ تاپ گیمینگ به حساب می‌آید. از طرفی برند نیز روی قیمت لپ تاپ تأثیرگذار است. برای مثال قیمت لپ تاپ hp تا حدودی از قیمت لپ تاپ سری گیم ایسوس بیشتر است. در حال حاضر برندهایی همانند اپل، ریزر و ایلین ویر، گران‌ترین مدل‌های لپ‌تاپ را به بازار عرضه می‌کنند.

قیمت لپ تاپ های گیمینگ



:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
تاریخ : سه شنبه 28 فروردين 1403
بازدید : 12
نویسنده : احمد

بهترین لپ تاپ های انیمیشن سازی در سال 2024 به همراه لیست مزایا و معایب

 


بهترین لپ تاپ های انیمیشن سازی

به مقاله بهترین لپ تاپ های انیمیشن سازی خوش آمدید. لپ‌تاپ‌های مناسب برای انیمیشن سازی در اشکال و سایزهای مختلفی عرضه می شوند. لزوم استفاده از یک کامپیوتر بزرگ و حجیم رومیزی برای کار انیمیشن سازی را فراموش کنید، لپ تاپ های جدید قادر به انجام کارهای انیمیشن سازی بوده و می توانند صفحه نمایش های بزرگ، طراحی های جمع و جور، تنوع 2 در 1 را به همراه موارد دیگر ارائه دهند.این به معنای وجود لپ‌تاپی متناسب با نیازها و بودجه شماست- که این روزها به طور فزاینده‌ای مورد توجه قرار دارد. با لپ تاپ های موجود در این صفحه تقریباً از هر جایی می توانید روی پروژه های انیمیشن سازی خود کار کنید.

قیمت لپ تاپ استوک گیمینگ

بهترین لپ تاپ های انیمیشن سازی

محدوده انتخاب می‌تواند دلهره‌آور باشد، اما براساس آزمایش‌های خود بهترین لپ‌تاپ‌های انیمیشن سازی را برای کمک به شما انتخاب کرده‌ایم و هر لپ‌تاپ موجود در این صفحه توسط ما مورد بررسی قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله جامع راهنمای خرید لپ تاپ را مطالعه کنید.

بدیهی است که صفحه نمایش و قدرت پردازش این لپ‌تاپ‌ها را مورد توجه قرار داده و چگونگی مقابله با رندرینگ را تست نمودیم. هر لپ تاپ موجود در این صفحه قادر به اجرای بهترین نرم افزارهای انیمیشن سازی مانند After Effects، Blender، Maya و غیره می باشد. تفاوت بین آنها به سایز صفحه نمایش، قیمت و سایر امکانات برمی گردد.

هنگام جستجو برای بهترین لپ تاپ های انیمیشن سازی، به دستگاهی با پردازنده مدرن و رم فراوان نیاز است – حداقل 8 گیگابایت، اما ترجیحاً 16 گیگابایت یا بیشتر توصیه می شود. اگر قصد کار بر روی انیمیشن سازی ‌های سه بعدی پیچیده را دارید، سرمایه گذاری روی لپ‌تاپ دارای کارت گرافیک اختصاصی ارزشمند خواهد بود. این کار می‌تواند سرعت کار شما را به شدت افزایش دهد، ولی این لپ‌تاپ‌ها اغلب بسیار گران‌ قیمت تر می باشند.

بسیاری از ما به دلیل بحران مالی زندگی با فشار زیادی مواجه ایم، بنابراین با در نظر گرفتن این مسئله، لپ تاپ های مقرون به صرفه ای که هنوز هم تجربه خوبی را هنگام انیمیشن سازی سازی ارائه می دهند را به همراه لپ تاپ های پیشرفته گران تر مد نظر قرار داده ایم.

 

MacBook Pro 16-inch (2021)

روی هم رفته بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی

مشخصات

  • پردازنده: Apple M1 Pro 10-core – M1 Max 10-core
  • گرافیک: GPU یکپارچه 16 هسته ای – 32 هسته ای
  • رم: تا 64 گیگابایت
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش 2/16 اینچی Liquid Retina XDR
  • ذخیره سازی: تا 8 ترابایت

مورد اول از لیست بهترین لپ تاپ های انیمیشن سازی از شرکت اپل هستش. اگر قصد خرید بهترین لپ‌تاپ برای انیمیشن سازی را دارید مدلی بهتر از MacBook Pro 16 اینچی جدید نخواهید یافت. مک بوک پرو با انتخاب تراشه های جدید M1 Pro یا M1 Max اپل، به راحتی قادر است حتی پیچیده ترین انیمیشن سازی ها را نیز مدیریت نماید.

این مدل نه تنها قدرت زیادی را ارائه می‌کند، بلکه هنگام تست آن دریافتیم به لطف فناوری mini-LED دارای یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌های موجود در لپ‌تاپ هاست، که انیمیشن ‌های شما را بسیار زیبا می‌کند.

اپل سایز صفحه نمایش را اندکی افزایش و انتخاب پورت ها از جمله HDMI و اسلات کارت حافظه را ارتقاء داده است، بنابراین به راحتی می توان به وسایل جانبی اضافی مانند تبلت های طراحی و مانیتورهای خارجی متصل شد. ما آن را برای کار بر روی میز بسیار راحت می دانیم، اما تا حدی بزرگ است، بنابراین اگر به دنبال چیز قابل حمل تری هستید، مدل 14 اینچی را در ادامه بررسی کنید. برای جزئیات بیشتر به بررسی کامل ما در مورد MacBook Pro 16 اینچی مراجعه کنید.

 

(2021) MacBook Pro 14-inch

بهترین لپ تاپ قابل حمل برای انیماتورها

مشخصات

  • پردازنده: تراشه Apple M1 Pro با ‑CPU 8 هسته ای
  • گرافیک: GPU یکپارچه 14 هسته ای
  • رم: 16 تا 64 گیگابایت حافظه یکپارچه
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش 2/14 اینچی 3024 ×1964 Liquid Retina XDR
  • ذخیره سازی: 512 گیگابایت – 8 ترابایت SSD
  • ابعاد (طول × ارتفاع× عرض ) : 26/31 × 12/22 × 55/1 سانتی متر
  • وزن: 6/1کیلوگرم (5/3 پوند)

MacBook Pro سوپر شارژ اپل قطعا یکی از بهترین لپ تاپ های انیمیشن سازی محسوب می شود. این لپ تاپ با تراشه M1 Pro یا Max اختصاصی اپل عرضه می شود که به این مک بوک پرو اجازه می دهد در عین حفظ طراحی باریک و نسبتا” سبک خود، عملکرد واقعا” چشمگیری را ارائه دهد.

همانطور که در بررسی Apple MacBook Pro 14 اینچی خود شرح دادیم به سختی می توان در مورد قدرت این دستگاه کوچک اغراق کرد، چون به راحتی قادر به مدیریت روند کار انیمیشن سازی خلاقانه بوده و این کار را تقریباً بی صدا انجام می دهد. همچنین دارای طولانی ترین عمر باتری تاکنون مشاهده شده در یک مک بوک است. ما این لپ تاپ را تست کرده‌ و آن را واقعا” تحسین برانگیز می دانیم چون امکان کار برای تمام مدت روز را فراهم می کند و همچنان شارژ دارد. این بدان معناست که برای انیماتورهایی که اغلب زیاد سفر می کنند، یک انتخاب عالی خواهد بود. اگر چیزی اندکی بزرگتر برای کار می خواهید، مدل 16 اینچی معرفی شده در بالا جایگزین بسیار خوبی محسوب می شود.

Razer Blade 17 (2022)

یک لپ تاپ شیک و قدرتمند برای انیمیشن سازیl

مشخصات

  • پردازنده: نسل دوازدهم اینتل Core i7
  • گرافیک: Nvidia GeForce RTX 3080 Ti
  • رم: 32 گیگابایت DDR5
  • صفحه نمایش: 3/17 اینچی QHD، 240 هرتز، G-Sync
  • ذخیره سازی: 1 ترابایت M.2 PCIe NVMe SSD

Razer Blade 17 یک لپ‌تاپ عالی برای انیمیشن سازی است که کیفیت ساخت شناخته شده Razer را با برخی از قدرتمندترین قطعات موبایلی که در حال حاضر می‌توان خرید ترکیب می‌کند. این شامل پردازنده های پیشرفته نسل دوازدهم اینتل، به همراه آخرین GPU لپ تاپ Nvidia GeForce RTX 3080 Ti انویدیا است.

این مدل دارای قدرتمندترین پردازنده گرافیکی است که می توان بدون صرف هزینه زیاد در لپ تاپ دریافت کرد، و حتی پیچیده ترین و دقیق ترین انیمیشن سازی های سه بعدی را نیز به خوبی اجرا می کند. همچنین می‌توان جلوه‌های نورپردازی واقعی را با ردیابی پرتو اضافه کرد و انیمیشن ‌های خود را به سطح بالاتری ارتقا دارد.

این لپ تاپ بسیار گران قیمت است، اما در مقابل هزینه پرداختی برخی از بهترین فناوری های همراه موجود را دریافت می کنید. به همراه کیفیت ساخت عالی و صفحه نمایش 17 اینچی خیره کننده، این لپ تاپ یک ورک استیشن خلاقانه و کارآمد برای کسانی است که به قدرت زیادی نیاز دارند. با این حال، برای افراد سازنده انیمیشن های دو بعدی برای وب، ممکن است زیاده روی باشد. برای اطلاعات بیشتر بررسی ما در مورد Razer Blade 17 را مطالعه کنید .

دلایل خرید

  • فوق العاده قدرتمند
  •  طراحی مدرن با صفحه کلید عالی

دلایل اجتناب

  • بسیار گرانقیمت
  •  عمر باتری کوتاه

 

MacBook Pro 13-inch (M2, 2022)

یک موفقیت دیگر از اپل

مشخصات

  • پردازنده: Apple M2 with 8-core CPU
  • گرافیک: Integrated 10-core GPU
  • رم: 8 تا 24 گیگابایت
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش 3/13 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 با فناوری P3 و True Tone
  • ذخیره سازی: 256 گیگابایت – 2 ترابایت SSD
  • ابعاد (طول × عرض ×ارتفاع): 41/30 × 24/21 × 56/1 سانتی متر

بله، یک مک‌بوک دیگر در این لیست قرار دارد، این مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی کاملاً جدید یک عضو تازه ارزشمند می باشد. این لپ‌تاپ با تراشه جدید M2 اپل عرضه می‌شود و قابلیت پیکره بندی با حداکثر 24 گیگابایت حافظه یکپارچه را دارد، این بدان معناست که یک لپ‌تاپ عالی و قابل حمل برای انیمیشن سازی می باشد.

این لپ تاپ با نوار لمسی بالای صفحه کلید عرضه می شود که امکان دسترسی سریع به ابزارها و میانبرها را داده و قادر است سرعت کار را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

مک بوک پرو 13 اینچی جدید همچنین دارای عمر باتری فوق العاده طولانی می باشد. ما این لپ تاپ را تست کرده‌ و آن را واقعا” تحسین برانگیز می دانیم چون امکان کار برای تمام مدت روز را فراهم می کند و همچنان شارژ دارد. این مدل به اندازه مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی قدرتمند نیست، اما مقرون به صرفه‌تر بوده و برای بسیاری از انیماتورها یک خرید عالی محسوب می شود.

دلایل خرید

  •  تراشه M2 عملکرد درخشانی دارد
  •  عمر باتری عالی
  •  هنگام استفاده تقریباً بی صدا

دلایل اجتناب

  • فاقد طراحی جدید
  •  تنها دارای دو پورت تاندربولت

Microsoft Surface Laptop 4

یک لپ تاپ عالی برای انیمیشن سازی

مشخصات

  • پردازنده: نسل یازدهم اینتل Core i5 – i7 /AMD Ryzen 5 – 7
  • گرافیک: Intel Iris Xe / AMD Radeon
  • رم: 8 تا 32 گیگابایت
  • صفحه نمایش: لمسی 5/13 اینچی PixelSense (2256 × 1504)
  • ذخیره سازی: 256 گیگابایت – 1 ترابایت SSD

اگر یک لپ‌تاپ شیک با کیفیت ساخت اپل می‌خواهید، اما قصد استفاده از macOS را ندارید، Microsoft’s Surface Laptop 4 یک جایگزین عالی برای ویندوز محسوب می شود. با اینکه مایکروسافت بیشتر به عنوان یک شرکت نرم افزاری شناخته شده، اما یکسری لپ تاپ های عالی تولید کرده و این لپ تاپ باریک، سبک و با قابلیت حمل آسان می باشد.

ما تحت تأثیر صفحه نمایش لمسی PixelSense قرار گرفتیم و بسته به پیکربندی انتخابی، با گرافیک یکپارچه پیشرفته تر از Intel یا AMD عرضه می شود. همچنین دارای عمر باتری بسیار مناسبی می باشد – ما در تست های خود دریافتیم که حدود 13 ساعت دوام می آورد.

دلایل خرید

  •  صفحه کلید راحت
  •  نمایشگر زیبا

دلایل اجتناب

  • پورت ها کافی نیستند
  • پوشش آلکانترا ممکن است در طول زمان از بین برود

 

Acer Spin 5 (2020)

افزودن محتوای تبلیغاتیافزودن محتوای تبلیغاتی[/one_half_last]

یکی از مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های انیمیشن سازی

مشخصات

  • پردازنده: نسل دهم اینتل Core i5 – i7
  • گرافیک: Intel Iris Plus Graphics
  • رم: 8 تا 16 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 5/13اینچ (2256 × 1504) صفحه نمایش لمسی 3:2
  • ذخیره سازی: 256 گیگابایت – 512 گیگابایت SSD

Acer Spin 5 نسبت به سایر لپ تاپ های موجود در این لیست گزینه بسیار مقرون به صرفه تری می باشد، و حداقل می تواند کارهای موردی انیمیشن سازی را به خوبی انجام دهد (به دلیل نداشتن کارت گرافیک اختصاصی، در انیمیشن های پیچیده سه بعدی دچار مشکل می شود). این لپ تاپ 2 در 1 است، یعنی علاوه بر اینکه یک لپ تاپ سنتی است، با تا کردن صفحه نمایش آن به سمت عقب می توان آن را به یک تبلت تبدیل کرد.

هم چنین دریافتیم که می تواند یک لپ تاپ بسیار کار آمد باشد زیرا می توان از یک قلم برای کشیدن روی نمایشگر لمسی استفاده کرد. صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 3:2 می باشد که از نظر ما برای طراحی و سایر کارها مناسب است برخلاف بسیاری از لپ‌تاپ‌های دیگر، Acer Spin 5 با یک قلم عرضه می شود که آن را ارزشمند تر می‌کند. این قلم دارای امکانات فراوان است و واقعاً می‌تواند به هنر و انیمیشن سازی کمک کند. با 12 ساعت عمر باتری، می توان یک روز را بدون مشکل با آن پشت سر گذاشت.

دلایل خرید

  • عمر باتری فوق العاده
  •  دارای قلم

دلایل اجتناب

  • صفحه نمایش 3:2 برای ویدیوهای 16:9 مطلوب نیست

Microsoft Surface Book 3

یک دو در یک کاربردی دیگر

مشخصات

  • پردازنده: نسل دهم اینتل Core i5-1035G7 – i7-1065G7
  • گرافیک: Intel Iris Plus Graphics – NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti با طراحی Max-Q
  • رم: 8 گیگابایت – 32 گیگابایت 3733 مگاهرتز LPDDR4x
  • صفحه نمایش: 5/13 اینچی 3000 × 2000 (267 PPI) – 15 اینچی 3240 × 2160 (260 PPI) PixelSense Display
  • ذخیره سازی: 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت، یا 2 ترابایت PCIe SSD

Surface Book 3 یک لپ تاپ شیک با ساختار تحسین برانگیز برای انیمیشن سازی می باشد. دارای یکی از زیباترین نمایشگرهایی است که می توانید روی یک دستگاه قابل حمل داشته باشید، و باعث می شود انیمیشن های شما عالی به نظر می رسند. همچنین یک صفحه نمایش لمسی دارد که با قلم Surface Pen ،که جداگانه فروخته می شود، بصورت ماهرانه ای کار می کند.

این لپ تاپ تنها از نظر ظاهری زیبا نیست بلکه با یکسری مشخصات فوق العاده قدرتمند ارائه می شود و حتی می توان آن را به گونه ای پیکربندی کرد که با یک GPU مجزا برای مدیریت انیمیشن های سه بعدی عرضه شود. این لپ‌تاپ ویندوز 11 را اجرا می‌کند، بنابراین امکان دسترسی به محبوب‌ترین مجموعه‌های انیمیشن سازی موجود در بازار وجود دارد. هم چنین  به اندازه‌ای باریک و سبک می باشد که می توان آن را به راحتی با خود حمل کرد.

دلایل خرید

دلایل اجتناب

  • گران قیمت
  •  قدرتمندترین لپ تاپ نیست

 

Apple MacBook Air (M1, 2020)

یکی دیگر از لپ تاپ های عالی برای انیمیشن سازی اپل

مشخصات

  • پردازنده: Apple M1
  • گرافیک: GPU یکپارچه 7 هسته ای / 8 هسته ای
  • رم: 8 تا 16 گیگابایت
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش 3/13 اینچی (مورب) 2560 × 1600 LED با نور پس زمینه با فناوری IPS
  • ذخیره سازی: 256 گیگابایت – 2 ترابایت SSD
  • ابعاد: 97/11× 36/8 × 63/0 اینچ (41/30× 24/21 × 61/1 سانتی متر؛ W × D × H)

Apple MacBook Air (M1، 2020) یک لپ تاپ های عالی دیگر برای انیمیشن سازی است. این لپ تاپ با تراشه M1 اپل پشتیبانی می شود، که برای اجرای هر برنامه انیمیشن سازی بسیار قدرتمند است. مهم تر از همه این که به اندازه کافی باریک و سبک بوده و می توان آن را با خود حمل کرد، با عمر باتری مناسب ، قادر است نسبت به بسیاری از رقبای خود (البته نه از MacBook Pro) بیشتر دوام بیاورد.

نمایش Retina عالی دارد که کار با آن را لذت بخش می کند. طراحی بدون فن باعث شده باریک و سبک و در هنگام استفاده عملاً بی صدا باشد. این بدان معناست که تحت فشار زیاد، به خوبی مک بوک پرو (که دارای فن می باشد) عمل نمی کند.

با این حال، برای اکثر افراد این موضوع مشکل ساز نخواهد بود و قیمت پایین تر این خرید برای انیماتورها جذاب تر است. برای جزئیات بیشتر به بررسی ما در مورد MacBook Air (M1، 2020)  مراجعه کنید.

دلایل خرید

دلایل اجتناب

  • طراحی بدون فن می تواند بر عملکرد آن تأثیر گذار باشد

Acer ConceptD 7 Ezel Pro

یک جایگزین قدرتمند مک بوک دو لولایی برای انیماتورها

مشخصات

  • پردازنده: نسل نهم اینتل Core i7
  • گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2060 – 2080
  • رم: 16 تا 32 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 6/15اینچ 4K UHD (3840 × 2160) 16:9 IPS
  • ذخیره سازی: 1 ترابایت

Acer ConceptD 7 Ezel Pro یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های خلاقانه قدرتمند است که انتخابی عالی از لیست بهترین لپ تاپ های انیمیشن سازی محسوب می شود. وجود گرافیک پیشرفته Nvidia RTX آن را برای افرادی که به دنبال پویانمایی صحنه های پیچیده سه بعدی هستند به گزینه ای عالی تبدیل می کند. صفحه نمایش 4K IPS تایید شده پنتون نیز یکی از بهترین‌ مواردی است که در لپ‌تاپ دیده‌ایم، و هنگام بررسی آن متوجه شدیم انیمیشن ‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

هم چنین قدرت و سرعت این لپ تاپ رندرینگ روان را تضمین می کند. این لپ‌تاپ گران بوده و باریک‌ترین یا سبک‌ترین لپ‌تاپ لیست ما نمی باشد، اما اگر به دنبال یک دستگاه بادوام برای انیمیشن سازی هستید، ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به بررسی ما در مورد Acer ConceptD 7 Ezel Pro  مراجعه کنید.

 

Lenovo ThinkBook 14S Yoga

یک 2 در 1 عالی برای انیمیشن سازی

مشخصات

  • پردازنده: نسل یازدهم اینتل Core i5 – i7
  • گرافیک: Intel Iris Xe Graphics
  • رم: حداکثر 24 گیگابایت DDR4 3200 مگاهرتز
  • صفحه نمایش: 14.0 اینچی FHD (1920 × 1080) IPS، براق، صفحه نمایش لمسی، 300 نیت
  • فضای ذخیره سازی: حداکثر 1 ترابایت PCIe SSD

Lenovo ThinkBook 14S Yoga یک لپ تاپ قابل تبدیل محکم و مقرون به صرفه است که انتخابی عالی برای انیمیشن سازی محسوب می شود. دارای برخی از قطعات داخلی قدرتمند، از جمله پردازنده نسل یازدهمی Intel Core و گرافیک Intel Iris Xe می باشد که براحتی برنامه های انیمیشن سازی را مدیریت می کنند.

مهم از همه، طراحی 2 در 1 آن امکان کار با صفحه نمایش لمسی را می دهد، و قلم همراه آن به معنای طراحی لذت بخش است. در مقایسه با برخی از لپ‌تاپ‌های گران‌تر موجود در این لیست، مناسب و مقرون‌به‌صرفه بوده، و با اینکه دارای طولانی ترین عمر باتری نمی باشد، اما در حدود 9 ساعت بوده، که بسیار چشمگیر است و می تواند یک روز کاری قبل از نیاز به اتصال به پریز برق دوام بیاورد.

لطفا توجه داشته باشید که بعضی از مدل های معرفی شده ممکن است که در حال حاضر در بازار موجود نباشند که در این موارد لینک ها به صفحات دسته بندی داده شده است تا بتوانید مدل های نزدیک به مدل معرفی شده را انتخاب کنید



:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
تاریخ : پنج شنبه 4 اسفند 1401
بازدید : 210
نویسنده : احمد

یادگیری مشخصات لپتاپ و روش ساده تشخیص آنها

laptopتفاوت های زیادی بین لپ تاپ های پنج سال پیش و لپ تاپ های لپ تاپ microsoft surface جدید وجود دارد. بنابراین بسیاری از مردم دوست دارند لپ تاپ خود را پس از چند سال به روز کنند. برای خرید یک لپ تاپ بهتر، باید از لیست مشخصات لپ تاپ، ویژگی ها و پیکربندی لپ تاپ مطلع شوید. لپ تاپ یک مورد ضروری است که استفاده از آن راحت است. می توانید از آن به حالت نشسته روی مبل یا خوابیده روی تخت استفاده کنید. بنابراین قبل از خرید لپ تاپ برای استفاده شخصی خود، باید از ویژگی های مهم لپ تاپ که آن را به جدیدترین و عالی ترین دستگاه تبدیل می کند، آگاه شوید. اگر مراقب برخی موارد باشید، می توانید بهترین لپ تاپ را برای استفاده روزمره خود خریداری کنید. برخی از ویژگی ها به شما کمک می کنند تا بهترین لپ تاپ را پیدا کنید. هر خریدار باید در مورد این ویژگی ها و پیکربندی لپ تاپ اطلاعاتی کسب کند.

  • ارائه پورت های مختلف و متنوع
  • بررسی نکات تخصصی خرید لپتاپ
  • پردازنده Pentium N5000
  • مشاوره خرید انواع گوشیهای موبایل آیفون و اندروید
  • کارت گرافیک Geforce GTX 1660Ti با ۶ گیگا بایت حافظه گرافیکی

 

laptopبیشتر از ظرفیت کارت گرافیک، میزان قدرت پردازنده گرافیک یا همان GPU سیستم اهمیت دارد. • فوق حرفهای: کارت گرافیک تاثیر زیادی در میزان سرعت و کیفیت اجرای بازیها و طراحیهای سنگین دارد. بنابراین حافظه اختصاصی گرافیکی باید بیش از ۶ گیگابایت باشد. برای این فعالیتها، برند NVIDIA مدل GeForce RTX 2080 Ti و GeForce RTX 2070 گزینه بسیار ایده آلی میباشند. • حرفهای: برای این نوع کاربری نیز به حافظه گرافیکی اختصاصی و ظرفیت حداقل ۴ گیگابایت احتیاج دارید. کارت گرافیک GeForce MX150 و یا حداقل GeForce MX250 و GeForceMX230 برند انویدیا میتوانند پاسخگوی مناسبی برای نیازهای شما باشند. • نیمه حرفهای: در این کاربری میتوانید از کارت گرافیک اختصاصی دو یا چهار گیگابایت استفاده کنید. حداقل مدل پیشنهادی برای شما مدل GeForce MX130 یا ۱۱۰GeForce MX برند NVIDIA میباشد. • عادی: برای کاربری ساده، به کارت گرافیک اختصاصی احتیاج ندارید و میتوانید به طور مثال با حافظه گرافیکی مجتمع Intel UHD 620 به انجام کارهای خود بپردازید. چه میزان فضا برای ذخیره اطلاعات خود نیاز دارید؟

پاسخ ها به صورت کامل قرار گرفته اند.

laptopجواب بازی هفت خان رستم ضرب المثل را از این سایت دریافت کنید. دوست داران و علاقه مندان به بازی جذاب چند خان رستم می توانند در این صفحه به جواب های مرحله های این بازی دست یابند. پاسخ ها به صورت کامل قرار گرفته اند. طرفدارن و دوست داران بازی های کلمات و دانستنی ها، برای تجربه یک بازی در این سبک به شما چند خان رستم را پیشنهاد می کنیم. چندخان رستم یک بازی سرگرم کننده است که تمام سعی خود را کرده تا بتواند موضوعی متفاوت در این سبک از بازی های موبایلی را انتشار دهد. تیم برنامه نویسی و بازی سازی برف بازی، سازنده این بازی می باشد و آن را در اینترنت به طور رایگان منتشر کرده است. در این بازی علاوه بر هوش بالا نیازمند حافظه قوی و همچنین شناخت ضرب المثل های ایرانی هستید. به دلیل همین تنوع موضوعی، داستان بازی برایتان خسته کننده نخواهد بود. بازی در دو خان جدا از هم انجام می شود.

laptopاین مجموعه با بیش از ۲۳ سال تجربه آماده ارائه خدمات در کمترین زمان و حداقل هزینه و با بهترین کیفیت به شما عزیزان است. تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیرات تلویزیون جزو آن دسته از مهارتهایی است که به تجربه و دانش زیادی نیاز دارد. اگر برای تعمیرات تلویزیون خود به دنبال تعمیرکار مجرب میگردید، دقت زیادی به خرج دهید؛ چراکه افراد زیادی دست به اینکار میزنند که هنوز مهارت بالایی ندارند. هزینه تعمیرات تلویزیون چطور تعیین میشود؟ هزینه تعمیرات تلویزیون چقدر است؟ چه فاکتورهایی بر تعیین هزینه تاثیر میگذارند؟ آیا پیش از سفارش میتوان از قیمتها مطلع شد؟ آیا قیمت تعمیرات برندها با هم فرق دارد؟ اینها متداولترین سوالاتی هستند که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیرات تلویزیون از ما میپرسند. مهم ترین عاملی که روی هزینه تاثیر میگذارد، تعداد قطعاتی است که برای برطرف نمودن مشکلات تلویزیون نیاز میشود. همین عامل باعث بالا رفتن میزان حجم کار، خریداری قطعات بیش یا عیب یابی دقیقتر میشود. هم چنین قابل ذکر است که تعمیرات هر برند تلویزیون ، متفاوت با برندهای دیگر است، قیمت دریافتی امکان دارد متفاوت شود؛ اما برای مطلع شدن از هزینه تعمیرات تلویزیون میتوانید تمامی جزئیات مشکلات تلویزیون خود را بیان نمایید.

HDD در کنار ابعاد صفحه نمایش 22 و 24 اینچی هستیم.

در بحث مشخصات سخت افزاری نیز باید گفت که حضور پردازنده های مرکزی قدرتمند اینتل و ای ام دی باعث شده تا قدرت این دستگاه ها به شدت بالا رفته و از طرفی حافظه رم بالاتری را پشتیبانی کنند. نیز در کنار حافظه ذخیره سازی SSD توانسته تا قدرت این سخت افزار را در سطح بالاتری نگاه داشته و رضایت کاربران را جلب کند. آل این وان Core i3 با توجه به نوع پردازنده قرار گرفته در خود، مشخصات سطح بالایی را درون خود نداشته و نمی توان از آنه انتظار یک سیستم قدرتمند و رده بالا را داشت. HDD در کنار ابعاد صفحه نمایش 22 و 24 اینچی هستیم. دسته دوم آل این وان ها از نظر سخت افزار، دسته ال این وان Core i5 بوده که یک پله بالاتر از دسته قبلی قرار گرفته است. از این لحظه وارد دسته آل این وان های قدرتمند می شویم و ال این وان Core i7 نیز در این رده قرار می گیرد.قیمت سرفیس لپ تاپ

laptop

 

اولویت انتخاب برای گیمرها دارا بودن یک پنل با زمان پاسخگویی سریع و تاخیرِ پایین است. نرخ بازسازی تصویر در پنلهای معمولی ۶۰ هرتز است و کاربران عادی هم نیازی نیست به آن توجه کنند، اما گیمرها به این شاخصه هم به عنوان یکی از ملاکهای انتخاب در خرید توجه دارند. نرخ بازسازی تصویر نمایشگر هر چقدر بالاتر باشد، بازیکن قادر خواهد بود تا نرخ فریم بالاتری را در بازی تنظیم کند و صحنههای بازی را روانتر و با تاخیرِ کمتر شاهد باشد. یک فناوری همسانسازی اختصاصی ساخت انویدیا است که نرخ بازسازی تصویر در نمایشگر را به صورت خودکار با نرخ فریمِ خروجی واحد گرافیکی مطابقت میدهد. در این حالت دیگر نیازی به استفاده از Vsync در تنظیماتِ بازی نخواهد بود و در نتیجه افت فریم ناشی از آن را هم در بازی نخواهیم دید. هدف اصلی از بکارگیری G-Sync، پرهیز از بریده شدن صحنههای متحرک در بازیها یا اصطلاحا Screen Tearing بوده که با این فناوری کاملا حذف میشود و تصاویرِ روانی را مخصوصا در نرخ فریم بالا شاهد خواهیم بود.

نصب دیگر کارت های PCI .

laptopمعمولا کارت گرافیک های امروزی از اسلات PCI-E استفاده می کنند.در برخی واقع به جای خارج کردن یک پنل نیاز به خارج کردن دو پنل خواهید داشت. کارت را ایمن کنید. بعد از اینکه کارت را درون کیس قرار دادید با استفاده از پیچ آن را به کیس محکم کنید. اگر این کار را انجام ندهید در بلند مدت باعث وارد امدن آسیب به کارت خواهید شد. نصب دیگر کارت های PCI . در صورتی که کارت PCI دیگر همچون کارت صدا داریدآن را هم نصب کنید. روند نصب آن همانند کارت گرافیک می باشد. پانل های جلوی کیس که محل قرار گیری درایو ها هستند را خارج کنید. در اکثر کیس ها پانل های مربوط به درایو ها توسط یک در محافظت می شوند که برای قرار دادن درایو نیاز است تا آن را خارج کنید. درایو های نوری را در بخش جلوی کیس قرار داده و با استفاده از پیچ ها آن را از دو طرف کیس محکم کنید.

laptopقابل توجه است کاربران این سایت به صورت رایگان به این سایت ها دسترسی دارند. دقتی که در نرم افزارهای این سایت ها وجود دارد بسیار زیاد است. اما کدام سایت بهترین ابزار برای بنچمارک موبایل است ؟ البته این سایت یک نرم افزار هم برای اینکار دارد. برای مقایسه کارت گرافیک سایت های متعددی از بنچمارک وجود دارند. برای ارزیابی کارت VGA یا برای بررسی چند کارت گرافیکی با یکدیگر می توان به سایت های مقایسه مراجعه کنید. ابتدا باید اطلاعات کارت گرافیک مورد نظر خود را وارد کنید. سپس داده های کارت گرافیک دومی که می خواهید اولی را بر طبق آن بسنجید را وارد کنید. کاربر می تواند با انتخاب گزینه Compare کارت گرافیک را از زاویه ها و گزینه های زیادی بسنجد. رتبه، ارزش روز کارت گرافیکی، زمان انتشار VGA و غیره اطلاعاتی هستند که یک سایت از مقایسه کارت در اختیار کاربران قرار می دهد. سنجش کارت گرافیکی با اعلام عدد است هر چه عدد پایین تر باشد VGA بهتر خواهد بود.

  • بدنه قوی با ضخامت کم
  • بهترین لپ تاپ های بازار با قیمت زیر 15 میلیون تومان
  • تعمیرات آبخوردگی تلویزیون
  • مدارس و دانشگاهها

laptopشما میتوانید همین الان برای پیش خرید موبایل از سایت توشه اقدام کنید و محصول مد نظر خود را با قیمتی پایینتر از بازار آزاد در کمتر از ۶ هفته کاری تحویل بگیرید. اگر قصد خرید دارید ابتدا به صفحه خرید گوشی موبایل بروید و از میان محصولات گوشی مد نظر خود را انتخاب کنید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید. شما میتوانید برای خرید آیفون ارزان قیمت با بهترین شرایط موجود در بازار از سایت توشه به صفحه خرید آیفون ۱۳ مراجعه کنید. آیفون ۱۴ آخرین سری از گوشیهای محبوب کمپانی اپل است که در شهریور امسال رونمایی شد. سایت توشه هم به محض ورود و ریجستری این گوشی محبوب به ایران آن را برای شما موجود خواهد کرد. برای اطلاع از آخرین شرایط آیفون ۱۴ به صفحه پیش خرید آیفون ۱۴ مراجعه کنید. سامسونگ یکی از برندهای پرطرفدار است که به دلیل داشتن تنوع زیاد در محصولات خود توانسته سهم بازار خوبی را از فروش گوشی موبایل به خود اختصاص دهد.



:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 بهمن 1401
بازدید : 218
نویسنده : احمد

کامپیوتر به زبان ساده چیست؟

laptopابر رایانه ها (super computer): رایانه هایی با سرعت، توانایی و قدرت پردازش بسیار بالا و در اندازه های بسیار بزرگ که می توانند در حد یک ساختمان باشند و کاربرد انها در امور نظامی و فضایی می باشد. رایانه های بزرگ (mainframe computer): برای محاسبات بسیار پیچیده و سنگین ساخته شده و کاربرد ان در موسسات بسیار بزرگ کشورها است و دسترسی به ان از لپ تاپ دل xps طریق شبکه است. رایانه های کوچک (mini computer ): رایانه هایی با قدرت پردازش وتوانایی نسبتا زیاد است و می توان از ان در شبکه به عنوان سرور استفاده کرد. ریز رایانه ها (mini computer): کوچکترین و ارزان ترین نوع کامپیوتر است و برای مصرف شخصی و در منازل طراحی شده است که به اصطلاح به ان ( PC (personal computer یا کامپیوتر های شخصی گفته می شود. جالب است بدانید که قدرت ریز رایانه های امروزی با رایانه های برزگ نسل پیش برابری می کند.

 

لپتاپهای HP همیشه بارنگهای نقرهای و مشکی دیدهشدهاند.

laptopلپتاپ لنوو Yoga 300 دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. همین قابلیت چرخش Yoga 300 باعث شده است که این لپتاپ مانند یک تبلت بهراحتی بایستد و اندازه مناسب صفحهنمایش این لپتاپ به جمعوجور بودن آن کمک کرده است. صفحهنمایش این لپتاپ لمسی است و ویندوز ۱۰ بهعنوان ویندوز اصلی بر روی لپتاپ نصبشده است. از دیگر مشخصات فنی این لپتاپ میتوان ۳ خروجی USB 3.0،HDMI و SD card slot را میتوان نام برد. ریختن مایعات بر روی صفحهکلید یا کیبورد یکی از مشکلات اساسی دانشجویان و دانش آموزان است. کمپانی Dell با مقاوم کردن صفحهکلید Chromebook 11 خود این مشکل را برطرف کرده است. صفحهنمایش این Chromebook در برابر خراشها و ضربههای ضعیف نیز مقاوم است. از مشخصات فنی این Chromebook میتوان پردازنده Intel Celeron و رم ۴GB نام برد. عمر باتری این Chromebook حدود ۱۰ ساعت است. لپتاپهای HP همیشه بارنگهای نقرهای و مشکی دیدهشدهاند. لپتاپ HP 15.6-inch Intel Pentium 4GB 1TB Laptop رنگبندیهای بسیار متفاوت و متنوعی مانند آبی، قرمز، طلایی و بنفش دارد.

  • داشتن شبکه ای متصل از مراکز خدمات قابل دسترسی
  • موبایل را از شارژ پر کنید
  • استفاده از لپ تاپ در خانه
  • امکان نصب روی دیوار
  • پشتیبانی و گارانتی: 9.5 از 10
  • انواع CPU | انتخاب بهترین CPU
  • کیفیت ساخت بالا
  • ۴ گیگا بایت رم قابل ارتقا به ۸ گیگ با سرعت ۲۴۰۰

این مدلها از پردازندههای Intel Core استفاده میکنند و AMD Ryzen معمولا در مدلهای قدیمی این سری استفاده میشود. لنوو همچنان به فروش نسخههای ۱۵ و ۱۷ اینچی Legion Y740 تحت نامگذاری قبلی که مبتنی بر پردازندههای نسل نهم اینتل بودند هم ادامه میدهد. قیمت لپ تاپ لنوو لژیون با توجه به مشخصات و مجموعه ویژگیّهای مدلهایش، جذابتر است و کاربران زیادی را به سمت خود جذب میکند. لپ تاپهای لژیون را میتوانید در اندازه صفحه نمایش ۱۵ و ۱۷ اینچی و با ترکیبی از طرحهای متمایز، ویژگیّای بیشتر و به طور خاص، برای مخاطبین بازی دریافت کنید. این لپ تاپها نسبت به مدلهای IdeaPad Gaming که تاکنون از این برند دیده بودید، بهتر و جذابتر هستند. قبل از خرید یک لپ تاپ، هدفتان را تعیین کنید. انتظارتان از داشتن لپ تاپ چیست؟ قصد انجام چه کاری با لپ تاپ تان دارید؟ آیا بودجه ای برای خرید لپ تاپ خود در نظر گرفته اید؟ جالب است بدانید، در سراسر دنیا، معیار اساسی بسیاری از کاربران برای خرید یک لپ تاپ، قیمت آن است.

لپ تاپ استوک، لپتاپ کارکرده نیست. اصلیترین دلیلی که موجب میشود افراد به خرید لپ تاپ استوک روی بیاورند، قیمت و کیفیت هیجانانگیز آن است. همانطور که با معنای کالای استوک آشنا شدید، این دسته از کالاها بعد از انبار کردن در درجهبندیهای A، B، C و D قرار میگیرند. بدین ترتیب، شما هنگام خرید لپ تاپ استوک انگار کالایی خریداری کردهاید که دست نخورده و کاملاً نو باقی مانده است. این دسته از کالاها درجه A دارند و با اطمینان نو بودن به شما فروخته میشود. پس هنگامی که حرف از لپ تاپ استوک به میان میآید، ذهن شما نباید به سمت لپتاپهای دست دوم و معیوب برود. تنها معنایی که برای کار لپ تاپهای دست دوم وجود دارد، کالاهای ذخیره شده در انبار است. آیا خرید لپ تاپ استوک در ایران پیشنهاد می شود؟ قیمت و کیفیت فوقالعاده برای هر فردی وسوسهکننده است. اما همیشه در ایران کالاهای کار کرده یا استوک انتخاب مناسبی به نظر نمیرسد. مخصوصا این روزها که افراد سودجو در بازار بسیار هستند.

laptopکاربران حرفهای از آن استفاده میکنند، دارای طراحی بسیار شیک و زیباست، امکانات بینظیری دارد و کیفیت صدا و تصویر آن مثال زدنی است! بله از یک لپ تاپ لنوو (Lenovo) صحبت میکنیم، برند لنوو تولید کننده لپ تاپی است که دنیای دیجیتال را متحول کرد! اما بهترین لپتاپهای لنوو کدامند؟ یکی از محبوبترین برندهای بازار لپتاپ در دنیا بدون شک برند لنوو است که در ردهبندی بهترینها از دید کاربران قرار گرفته. بر اساس گزارش Business Insider، برند لنوو با 24.3 درصد سهم، بالاتر از رقبای خود قرار دارد و پیشتاز بازار است. در این مقاله، بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2022 را به شما معرفی میکنیم و ویژگیها، و مشخصات فنی آنها را میگوییم تا بر اساس نیازتان، از بین آنها بهترین انتخاب را داشته باشید. 3 فاکتور مهم که قبل از خرید لپ تاپ لنوو باید به آنها توجه کنید! واحد پردازش مرکزی یا همان سی پی یو، مغز لپ تاپ شما است و برای هر فرآیندی که لپ تاپ انجام می دهد ضروری است.

 

کلید لپ تاپ

با خرید لپ تاپ دارای پردازنده قوی میتوانید با خیال راحتتری به اجرای برنامهها و بازیهای مختلف روی آن بپردازید. ما برای رده بندی پردازنده های لپ تاپ یک بنچمارک CPU داریم که میتوانید آن را ببینید. واحد پردازش گرافیکی یا همان کارت گرافیک لپ تاپ، یک پردازنده تخصصی است که در اصل برای تسریع رندر گرافیکی به کار میرود. پردازندههای گرافیکی میتوانند بسیاری از دادهها را بهطور همزمان پردازش کنند که آنها را برای یادگیری ماشین، ویرایش ویدیو و انجام بازی مفید میسازد. هر چقدر کارت گرافیک قویتر باشد، میتوانید انتظار تصاویر نمایشگر بهتر با جزئیات بیشتر، روانتر و البته قیمت لپ تاپ بیشتری را داشته باشید. کاربری های لپ تاپ کدامند؟ خرید لپ تاپ توسط قشرها و کاربرهای متفاوتی صورت میگیرد که هرکدام آنها نیازهای مختلفی دارند. در اینجا به مهمترین کاربریهای لپ تاپ اشاره خواهیم کرد. افراد ممکن است برای کار های مختلفی لپ تاپ تهیه کنند.

laptopهاردهای SSD سرعت بسیار بالایی دارند. به همین خاطر بهترین گزینه برای اجرای بازیهای سنگین محسوب میشوند. حتی در انواع لپ تاپ گیمینگ اقتصادی این نوع هارد با ظرفیت کمتر به چشم میخورد. پس در مجموع باید گفت که لپ تاپ گیمینگ دارای پردازنده قدرتمند چند هستهای است که معمولاً باید Core i5 یا Core i7 باشد. همچنین معمولاً از آخرین نسل پردازنده در این لپتاپها استفاده میکنند. برای مثال پردازنده نسل 11 گزینه مناسبی برای لپ تاپ های مخصوص بازی با قیمت مناسب محسوب میشود. همچنین یک لپ تاپ گیمینگ باید رم 12 گیگ به بالا داشته باشد. به باس و DDR هارد نیز باید دقت داشته باشید. هارد تمامی انواع لپ تاپ گیمینگ اعم از لپ تاپ گیمینگ ارزان 2021 تا لپ تاپ های گران قیمت 2022 باید SSD باشد. پردازنده گرافیکی نیز نقش بسیار مهمی ایفا میکند. پردازندههای مجهز به RTX با رم 4 گیگ به بالا برای اجرای بازیهای سنگین مناسب است.

 

7 عادات بسیار موثر لپ تاپ

یعنی لپ تاپهای این گروه از کاربران باید تا حدودی سبک با اندازه استاندارد باشند و در عین حال بدنه آن از استحکام لازم برخوردار بوده و حتی المقدور در برابر ضربه مقاوم باشد. با توجه به این مسائل، خرید لپ تاپ استوک میتواند برای یک دانش آموز مناسب و مقرون به صرفه باشد چون قیمت لپ تاپ استوک نسبت به لپ تاپ نو و آکبند ارزانتر و مناسب تر میباشد. هنوز اپلیکیشن مشخصی برای شاد تعریف نشده است و باید از محیط تحت وب برای انجام این کار استفاده شود. برای ورود به سامانه شاد در محیط ویندوز باید از طریق مرورگر لپ تاپ به آدرس مورد نظر مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن اعلام شده به مدرسه، وارد کلاس مجازی مشخص شده گردید. برای انجام کارهای تجاری و فعالیت در بورس از لپ تاپهایی با شرایط مناسب باید استفاده شود که با عنوان لپ تاپ ترید شناخته میشوند. برای تجارت یا ترید باید از لپ تاپهایی با قدرت بالای پردازند استفاده شود تا بتواند سرعت کاربر را به اندازه کافی افزایش دهد.

laptopبه شما پیشنهاد میکنیم برای این موضوع حتما از مقاله «برای گیمینگ لپ تاپ بخریم یا PC» را ببینید. خرید لپ تاپ گیمینگ نسبت به PC در بسیار از مواقع منطقی تر است. به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید به قابلیت ارتقا، به نمایشگر لپ تاپ، ویندوز اصلی و اورجینال و مشخصات کانفینگ های مختلف نوشته شده در اینترنت توجه کنید. اگر که شما قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارید نیاز نیست آنچنان نگران این مورد باشید زیرا اکثر لپ تاپ ها بسته به قیمتشان از بهترین سختافزار های همان سال استفاده میکنند. در هنگام خرید لپ تاپ برای بازی به میزان رم و حافظه SSD آن توجه کنید. اگر که لپ تاپ شما فرضا یک حافظه SSD با ظرفیت 512GB داشته باشد و یک اسلات M.2 خالی داشته باشد شما میتوانید با خرید یک SSD از نوع NVME حافظه لپ تاپتان را به 1TB ارتقا دهید. در مورد رم نیز همین مورد صدق میکند، با این تفاوت باید به تعداد ماژول های رم توجه کنید.

  • گران­تر بودن آن­ها به نسبت رایانه­های رومیزی
  • لپ تاپ لنوو y540
  • مادربرد یا motherboard
  • گوشی iphone 13 promax
  • سوالات متداول در مورد خرید بهترین لپ تاپ
  • کارها ی دانش آموزی و دانشجویی
  • ۱۶ گیگا بایت رم با سرعت ۲۶۶۶ قابل ارتقا به ۶۴ گیگ

 

اما در صورتی که بتوانید در کنار حافظه hdd، حافظه ssd را نیز داشته باشید یعنی سیستم شما از نسل جدید هارد پر سرعت پشتیبانی میکند. شما میتوانید با نصب برنامهها روی حافظه ssd، با سرعت بسیار بیشتری آنها را اجرا کنید. در لپ تاپ gaming، میتوانید انتظار هارد 2 ترا لپ تاپ را داشته باشید. با در نظر گرفتن هارد 2 ترابایت لپ تاپ شما نیازی به خرید حافظه اکسترنال نخواهید داشت و هارد لپ تاپ به تنهایی میتواند برای ذخیره فیلم، سریال، موسیقی، بازی، برنامه و دیگر اطلاعات کافی باشد. در صورتی که به دنبال لپ تاپ سبک و راحت هستید، صفحه نمایش بزرگتر از ۱۳ اینچ را انتخاب نکنید. اما برای دیدن مالتی مدیا یا انجام بازیهای گرافیکی باید حتماً لپ تاپ 17 اینچی یا لپ تاپ 20 اینچی خریداری کنید. لپ تاپ 4k نیز میتواند کیفیت فوق العادهای را در نمایش جزئیات داشته باشد. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برای اجرای بازیهای گرافیکی با کیفیت 4k، کارت گرافیک شما نیز باید متناسب با این کیفیت باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با abidar stock وب سایت خود باشید.



:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
تاریخ : دو شنبه 31 مرداد 1401
بازدید : 950
نویسنده : احمد

اکنون تنها کافیست گزینه Pin to Start را انتخاب کنید. اما خبر خوب اینکه شما میتوانید دوباره آن را بازیابی کنید. در این قسمت همچنین میتوانید مدیریت فایل، سایر پوشههای رایج و نمادهای شبکه را هم اضافه کنید. وارد بخش تنظیمات یا همان Setting شوید. اکنون از بخش Start روی Folders کلیک کنید. متاسفانه مایکروسافت این قابلیت را در ویندوز ۱۱ حذف کرده است. هر زمان که مایل بودید، دوباره برنامه را انتخاب کرده و اینبار، گزینه Unpin from Start را تایید نمایید. به این ترتیب، مجله تکنولوژی و فناوری میتوان قابلیت سفارشی سازی منوی استارت را مجدد در اختیار داشته باشید. زمانی که در ویندوز ۱۰ روی دکمه Start ضربه میزنید، گزینه Settings در بالای آن ظاهر میشود. در این منو، گزینه “Personalization” را انتخاب کنید. در منوی استارت جدید این سیستم عامل، بخش Recommended برای فایلهای اخیر و برنامههای پرکاربرد قرار داده شده است. یکی دیگر از ترفندهای ویندوز ۱۱ دریافت توصیههای بیشتر است.

مجله تکنولوژی بهترین برند موس

فکرش را کنید که این دو هسته تبدیل به هشت هسته و یا بیشتر شود! ظهور پردازندههای دو هستهای تجربه بسیار بهتری را برای کاربران کامپیوترهای شخصی به ارمغان آورد. هر چه یک کامپیوتر، Core یا هسته بیشتری داشته باشد، کارهای بیشتری را میتواند به صورت همزمان انجام دهد. این موضوع کارایی را به طور کلی افزایش میدهد، حتی اگر در حال انجام فقط یک کار هم باشید، کامپیوتر باید در پسزمینه کارهای دیگری هم انجام دهد. یا نخ اصطلاحا به رشته دستورالعمل هایی گفته می شود که به پردازنده ارسال می گردد. چیست و چه کاربردی در CPU دارد؟ تعداد هسته بالا چه فایده ای به غیر سرعت می تواند برای کاربران داشته باشد؟ با یک پردازنده چند هستهای، کامپیوتر میتواند هستههای دیگر را به این کارهای پسزمینهای اختصاص دهد، تا از کند شدن برنامه مورد نیاز شما جلوگیری شود. می دانیم که منتظرید تفاوت Core و Thread را بدانید، اما اجازه دهید پیش از بیان تفاوت هسته و هسته مجازی یک مفهوم دیگر را توضیح دهیم.

حتما بخوانید: تکنولوژی بلاک چین چیست و چگونه کار می کند؟ آیا این تکنولوژی باعث بهبود سیستم رشد و یادگیری کودکان و نوجوانان ما می شود یا خیر؟ مولکول - بریلیوم هیدرید - بزرگترین محاسبات کوانتومی شبیه سازی است که تا الان در جهان صورت گرفته است. این وعده به جهش کوانتومی بعدی در حفاظت از سلامت عمومی است، اما همچنین موجب نگرانی های اخلاقی بزرگ، از جمله خطر تبعیض ژنتیکی می شود. آخرین مورد در لیست ۱۰ تکنولوژی های جدید سال ۲۰۱۹ ساخت متریال با دانش کئانتوم فیزیک و کمستری است. این می تواند باعث ایجاد انواع مواد معجزه مانند سلول های خورشیدی کارآمدتر، کاتالیزورهای بهتر برای تولید سوخت های پاک و پروتئین هایی باشد که به عنوان داروهای موثرتر عمل می کنند. اما چگونه از این اطلاعات استفاده خواهیم کرد؟ این امر می تواند برای پیش بینی شانس بیماری هایی مانند سرطان، یا حتی IQ، با تجزیه و تحلیل داده های ژنتیکی باشد. در تکنولوژی های جدید سال ۲۰۱۹ ، پیشرفت های بزرگی در تجزیه و تحلیل پیش بینی شده با استفاده از داده های ژنومی توسط بازیکنان از جمله Helix، ۲۳andMe، Myriad Genetics، BK Biobank و موسسه Broad انجام شده است. همچنین امکان پیش بینی صفات رفتاری را فراهم می آورد. وعده این است که دانشمندان می توانند از رایانه های کوانتومی برای طراحی انواع جدید مواد استفاده کنند و دقیقا خواص آنها را خلق کنند. پیشگویی ژنتیکی میزان سطح هوش شما و تغییرات آن در آینده را پیش بینی کنید. محققان دانشگاه هاروارد با استفاده از یک کامپیوتر کوانتومی هفت کیبیت طراحی شده توسط کمپانی IBM، شبیه سازی کامل یک مولکول ساده را ایجاد کرده اند.

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی 10 سایت خارجی تولید محتوا بپردازیم و ویژگی این سایتهای معتبر و پربازدید را بررسی کنیم. مشیبل، یک سایت خبری با دفتر مرکزی در اسکاتلند است که به آخرین خبرهای رسانههای اجتماعی میپردازد. غیر فعال سازی آپدیت ویندوز 10 شرکت مشیبل معتقد است که به عنوان یکی از اصلیترین منابع خبری و اطلاعاتی فعالیت میکند و علاوه بر رسانههای اجتماعی به اخبار مرتبط با فناوری، ترندهای اقتصادی و البته سرگرمی میپردازد. علاوه بر اینکه میتوانید مطالب دسته اول اقتصادی جهان را در این سایت پیدا کنید، با بهروزترین فرمت تولید محتوای تخصصی اقتصادی نیز آشنا میشوید. فوربز دو هفته نامه اقتصادی است که به مسائل اقتصادی آمریکا و جهان میپردازد. در سالهای اخیر اصلیترین محتوای اقتصادی توسط فوربز تولید میشود و انتشار مییابد. توصیه یک محتوا: اینفوگرافیکهای فوربز را دستکم نگیرید! اگر از کاربران قدیمی اینترنت هستید بیشک فوربز برای شما نامی آشناست. با یک محتوا همراه باشید.

مجله تکنولوژی چیست

از آنجا که دانشآموزان مدت زمان نسبتا طولانی را ممکن است به صفحات نمایشگر خیره شوند، بنابراین باید قبل از خرید نکاتی مهمی در نظر گرفته شود. صفحه نمایش تبلت باید از جنسی باشد که به راحتی تمیز شود و خراش بر ندارد. میزان روشنایی تبلت هم بسیار مهم است. معمولاً در راهنمای خرید تبلت دانش آموزی توصیه میشود زاویه دید به گونهای باشد که اگر یک نفر در کنار شما مینشیند، بتواند همانند شما دیدی به کامل به صفحه نمایش داشته باشد. چرا که رزولوشن تاثیر زیادی در میزان کیفیت تصاویر تبلت دارد. اگر رسانه شما فول اچ دی باشد، ۷۲۰ پیکسل عدد مناسبی است.همچنین زاویه دید بسیار مهم است. نکاتی از قبیل اندازه، وضوح زاویه دید، روشنایی و پوشش تصویر. به رزولوشن و کیفیت تصویر در تبلت توجه کنید. چرا که روند مطالعه را سادهتر میکند و آسیب و یا فشاری به چشم وارد نمیشود. تبلت ها نسبت به تلفنهای هوشمند و لپ تاپ دارای سیستم عاملهای بیشتری هستند.

مجله تکنولوژی موبایل

تخیل و خلاقیت خود را تقویت کنید. ۲۷- هر از گاهی از خودتان انتقاد کنید. ۲۵- از حق ابراز نظر خودتان در مورد مسائل مورد بحث دفاع کنید و سعی کنید در تصمیم گیریهای جع دخیل باشید. ۲۸- توان تحمل مخالف را در خودتان تقویت کنید. ۳۰- سعی کنید افکارتان را منظم کنید. تشویش ذهنی را از خود دور کنید. در یک تشکیلات اعضا باید رافع ایرادات هم و مکمل یکدیگر باشند. با رعایت موازین از دیگر اعضا هم انتقاد کنید. ۲۹- تجربه چراغ راه آینده است. در انجام اموری که به شما سپرده شده است از تجربهٔ افراد با سابقه ترهم استفاده کنید. برای تمرین این مساله تلویزیون، رادیو و سایتهای گروههای مخالف خود را پیگیری کنید تا مهارتتان در شنیدن و تحمل حرف مخالف افزایش یابد. ۲۶- تلاش در جهت رعایت عدالت در توزیع کارها و مسوولیتها بین نفرات زیر دست با توجه به توان و علاقه و انگیزه آنها.

امروزه روی یک تراشه پیشرفته به اندازه ناخن دست، میلیاردها ترانزیستور وجود دارد. این قانون پیشبینی میکند که به طور متوسط هر ۱۸ ماه تعداد ترانزیستورها بر روی یک تراشه با مساحت ثابت، دو برابر میشود. اما همچنان مسائلی وجود دارند که حتی سوپرکامپیوترهایی که در چند سال اخیر به جهان عرضه شدند، قدرت و توانایی حل آنها را ندارند. مطابق با پیشبینی قانون مور، از دهه 1960 تا کنون با افزایش تعداد ترازیستورها و در نتیجه افزایش حافظه و سرعت کامپیوترها، برخی از مسائل پیچیده حل شده و از تعداد آنها کم شده است. در دهه 1960، گوردن مور یکی از بنیانگذران شرکت بزرگ «اینتل» (Intel) قانونی تجربی را که به «قانون مور» (Moore’s law) معروف است بیان کرد. جدا از مطلب فوق، در چند سال اخیر فرآیند ساخت ترانزیستورها و لیتوگرافیهای کمتر از 10 نانومتر با مشکلاتی مواجه بوده و به کندی پیش میرود. در واقع به نظر میرسد که قانون مور به پایان عمر خود نزدیک است.

در تعرفه مصوب، نرخ دسترسی به اینترنت پرسرعت از طریق فناوری فیبر نوری با حداقل سرعت ۲۰ مگابیت، ۲۰۰ هزار تومان و حداکثر سرعت ۵۰ مگابیت، ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. بر مبنای این مصوبه، تمامی اپراتورهای ارائه کننده خدمات می توانند نسبت به اعمال سیاست استفاده منصفانه (Fair Usage Policy) بر اساس شرایط رقابتی اقدام کنند و ملزم خواهند بود که جزئیات دقیق را به اطلاع مشترکان برسانند. کف تعرفه ماهانه هریک از سطوح این جدول به میزان ۸۰ درصد سقف تعرفه ماهانه سطح مربوط، تعیین خواهد شد. اپراتور سرویس دهنده می تواند بر اساس شرایط رقابتی، نسبت به تعیین آستانه استفاده منصفانه ماهانه برای مشترکان خود اقدام کند. نرخ بیت های (سرعت) اعلام شده در این جدول باید برای ۹۵ درصد زمان تضمین شود و در ۵ درصد زمان، حداکثر می تواند به میزان ۵۰ درصد کاهش یابد. در این مصوبه حداقل سرعت آپلود به میزان یک هشتم حداقل نرخ بیت دانلود در سرعت های مختلف تعیین شده است.

لپ تاپ کم کم داره جای دسکتاپ رو میگیره . لپ تاپ مناسب ترید قدرت لپ تاپ هرگز به قدرت دسکتاپ نمی رسه چون در لپ تاپ محدودیت فضا داریم ، این یعنی سی پی یو لپ تاپ نباید بیشتر از حد مجاز بزرگ و یا داغ باشه . حالا این اتفاق خوبه یا بده خدا می دونه اما خدا نکنه 1 چیز تو جامعه اپیدمی بشه ، دیگه مردم به هر ضرب و ضوربی که شده میخوان اون حالت اپیدمیک رو حفظ کنن . پس دوستانی که قصد اجرای نرم افزار های مهندسی و گرافیکی و ویرایش صوت و تصویر رو دارن حتی المقدور از دسکتاپ استفاده کنن . لپ تاپ بخرم یا دسکتاپ ؟ به همین دلیل لپ تاپ به ناچار و مادرزاد نمی تونه قدرت کامپیوتر رومیزی رو داشته باشه . گرما نیاز به سیستم خنک کننده لپ تاپ داره که خب جا نیست . الان مردم رو دور لپ تاپ افتادن و از پیر و جوون و با سواد و بی سواد و پولدار و فقیر همه دنبال خرید یک لپ تاپ مناسب می گردن .

 


:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: برچسب‌ها: کانال مجله تکنولوژی , مجله تکنولوژی و فناوری , مجله انتقال تکنولوژی , مجله تکنولوژی جهان , مجله تکنولوژی چیست , مجله های تکنولوژی خارجی , مجله علمی تکنولوژی , مجله فناوری تکنولوژی , مجله تکنولوژی گیمینگ , مجله تکنولوژی موبایل ,
تاریخ : چهار شنبه 19 مرداد 1401
بازدید : 15438
نویسنده : احمد
  • وزن : ۲.۵ پوند
  • پروفایل های قدرت همه کاره
  • تاریخ شروع 9 آگوست 2016
  • وزن : ۲ پوند
  • لپ تاپ استوک Lenovo سری A

هرچه حافظه کش بیشتر باشد عملکرد و سرعت پردازنده مرکزی یا همان سی پی یو لپ تاپ نیز افزایش می یابد. 2. فرکانس کاری: این مدل سی پی یو شرکت intel دارای سرعت فرکانس کاری 2.40GHz (گیگاهرز) بوده که در حالت توربو یا حداکثر به 3.00 گیگاهرتز می رسد. شاید جای سوال باشد که فرکانس کاری به چه معناست؟ و یا وظیفه آن چیست؟ در واقع فرکانس کاری هر سی پی یو برای ما مشخص می کند که آن پردازنده قادر است تا در مدت زمان یک ثانیه چه میزان از دستورات را پردازش کند. خرید فروش لپ تاپ اجازه دهید یک مثال بزنم تا برایتان جا بیافتد. مثلا وقتی می گویند فرکانس کاری یک سی پی یو 2.40GHz است یعنی آن مدل پردازنده مرکزی می تواند در یک ثانیه 2.40 میلیارد دستور را پردازش و اجرا کند. در حالت توربو یا بوست هم به همین صورت است اما این حالت در حد اخرین توان یک پردازنده مرکزی می باشد.

  • نوع باتری
  • Core i5-1035G4: 1.1-3.7GHz, 48 Graphics Execution Units, Fanless
  • نمایشگر: .15.6 اینچ
  • نرم افزار های مهندسی
  • CPU آنبرد
  • شاید گرافیک میتوانست بالاتر باشد

این پردازنده فرکانس مناسب 1.8 گیگاهرتز تولید می کند و قادر است فرکانس را به 2.0 گیگاهرتز برساند. علاوه بر این ، این پردازنده مقدار 2 مگابایت حافظه پنهان خوبی دارد که برای سرعت بخشیدن به عملکرد پردازنده مناسب است. این لپ تاپ از درایو نوری استفاده نمی کند ، اما از ویژگی های بسیاری مانند وب کم ، کارت خوان ، اتصال Wi-Fi ، بلوتوث ، پورت HDMI و پورت های USB 3.0 و 3.1 برخوردار است. محصولات لپ تاپ ایسوس از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و در صورت تصمیم به خرید لپ تاپ اقتصادی از این شرکت ، می توان با یک تیر دو نشان داد. یکی از محصولات ایسوس که جز محصولات میان رده لپ تاپ ها قرار دارد ، لپ تاپ X543 است که از ویژگی های جالبی برخوردار است. این لپ تاپ با ظاهری زیبا و راحت که 1.9 کیلوگرم وزن دارد طراحی شده است.

قیمت لپ تاپ ایسر بسته به امکانات و عملکردی که میتوانند داشته باشد، متفاوت است. قبل از خرید لپ تاپ، لازم است ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید تا بدانید کدام سری برای شما مناسب است. این لپ تاپها با عنوان لپ تاپ دانشجویی در بازار عرشه میشوند. دو سری لپ تاپ Aspire و Swift 3 ایسر گزینههای مناسبی برای دانشجویان هستند. لپ تاپهای سری Travelmate، Chromebook و Switch برای انجام کارهای روزمره و فعالیتهای اداری طراحی شدهاند. سریهای قدرتمند Swift، Predator و Nitro ایسر برای انجام کارهای حرفهای و گیمینگ مناسب است. انتخاب و خرید لپ تاپ ایسر یکی از تصمیمات سخت و حساس برای کاربران است. به همین خاطر در زمان خرید مطمئن شوید که لپ تاپ انتخابی نیازهای شما را برآورده میکند یا خیر. 1. برای خرید لپ تاپ ابتدا باید بودجه خود را مشخص و سپس متناسب با بودجه خود خرید کنید. 2. پس از اینکه بودجه خود را تعیین کردید، باید ببینید که لپ تاپ را برای انجام چه کاری میخواهید.

  • حافظه SSD کم
  • تعداد رشته : 12
  • اتصالات را بررسی کنید
  • قطعات لپ تاپ اپل Apple
  • قیمت: 29100000 تومان (اردیبهشت 1401)

اما این را هم باید در نظر داشته باشید که برند موضوعی سلیقهای است و ممکن است فردی از یک برند تعریف کند و فردی دیگر همان برند را تخریب کند. پس شما باید به افراد متخصص مراجعه کنید و اگر لپ تاپ مورد نظر شما دو اولویت اول را داشت به اولویت سوم خیلی توجه نکنید. به طور کلی دو برند مطرح در بازار خودنمایی میکنند که هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارند. این دو برند، برندهای HP و DELL هستند که هر دوی آنها سعی در سبقت از یکدیگر دارند. یکی از مزایای این لپ تاپ ها کانفیگهای متفاوت این برندها در یک مدل از لپ تاپ است. برای مثال شما لپ تاپ X را که برای یکی از این دو برند است میخواهید خریداری کنید. شما در خرید، دستتان باز است که چه مقدار رم، چه نوع CPU و یا گرافیکی انتخاب کنید و برای هر کدام از آنها چند گزینه خواهید داشت. لپ تاپ Lenovo ساخته کشور چین هستند.

· میخواهید ابعاد لپ تاپ دانشجویی شما کوچک باشد یا بزرگ؟ · قدرت خریدتان برای خرید لپ تاپ دانشجویی چقدر است؟ · چند پورت و درگاه اتصال برای لپ تاپ دانشجویی خود نیاز دارید؟ چگونه میتوانید بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی را انتخاب کنید؟ برای اینکه بتوانید بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی را انتخاب کنید، لازم است که پاسخ یک سری از سوالات را برای خودتان مشخص نمایید. لپ تاپ را برای انجام چه کاری میخواهید؟ یا انتظارتان از لپ تاپ داشنجویی که خریداری میکنید، چیست؟ شاید بتوان گفت که این مهمترین چیزی که بدانید، این است که لپ تاپ را برای چه کاری میخواهید. به عنوان مثال، بهترین لپ تاپ برای دانشجویان یا دانش آموزانی که در زمینه گرافیک و طراحی کار میکنند، لپ تاپی است که از پردازشگر و کارت گرافیک قدرتمندی برخوردار باشد. · میخواهید ابعاد لپ تاپ دانشجویی شما کوچک باشد یا بزرگ؟ شاید لپ تاپ کوچکتر را انتخاب کنید تا حمل آن راحتتر باشد.

این میزان از حافظه اسی اس دی به شما این امکان را میدهد که با خیالی راحت حجم زیادی از فایلهای خود را بدون نگرانی از اتمام ظرفیت فضای ذخیره سازی، ذخیره کنید. عملکرد باتری این لپتاپ نیز نسبتا مناسب است. لب تاپ zbook باتری لپتاپ TUF F17 ایسوس میتواند به مدت ۷ ساعت مداوم و در هنگام کار با نرمافزارهای سنگین، شارژ بماند. لپتاپ ASUS TUF G17 به لطف فول پورت بودن، امکان اتصال دستگاههای متعددی را فراهم میسازد. این پورتها شامل یک درگاه USB 3.2 نوع C، دو درگاه USB 3.2 نوع A و یک پورت USB 2.0 نوع A اضافی است که در مجموع سه ورودی ارائه میدهد. صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی فول اچ دی IPS با وضوح صفحه ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، فریم باریک و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، نمایشگر این لپتاپ را به یک نمایشگر حرفهای و جذاب تبدیل کرده است. لپتاپ ASUS TUF G17 دارای صفحه کلید با نور پس زمینه RGB بوده که امکان کار و بازی را در تاریکی فراهم میکند.

پردازنده دو هستهای قدرتمند نسل 7 اینتل Core i5-7200U آن، تمام نیازهای محاسباتی موردنیاز شما را برطرف خواهد کرد. این لپ تاپ همچنین با حافظه 8 گیگابایتی و یک هارد دیسک 1 ترا بایتی حافظه قابلتوجهی برای ذخیره تمام اسناد و مدارک دیگر شما در اختیارتان قرار میدهد. Acer Aspire 5 از نمایشگر خیرهکننده 15.6 اینچی FHD WLED-Backlit برخوردار است. از هر زاویه دید عالی و درعینحال باتری آن عملکرد بسیار خوبی دارد. شما بتوانید بهراحتی و بدون نگرانی به کار خود ادامه دهید و ساعتها بدون مشکل به تماشای فیلم و یا انجام بازی بپردازید. شارژ این باتری تا 9 ساعت (استفاده مختلط) دوام میآورد و تا 7 ساعت و 45 دقیقه برای شما فیلم پخش میکند. علاوه بر این، این لپ تاپ با جدیدترین سیستمعامل، یعنی ویندوز 10 ارائه میشود. لپ تاپ LENOVO THINKPAD E590 یک گزینه خوب برای کسبوکار شما خواهد بود. این پردازنده Intel Core i5-8265U 1.6 گیگاهرتز با حافظه نهان هوشمندی که دارد میتواند برنامه را بهصورت همزمان کنترل کند.

از یکی از دوستان که در کار فروش لپ تاپ اپن باکس در شارجه امارات هست پرسیدم. دستگاههای به این تمیزی را از کجا تهیه می کنید. گفت خود نمایندگی های رسمی سالانه مزایده فروش لپ تاپ هایی که در نمایندگی های خودشون به عنوان نمونه قرار داشته را هر سال برگزار می کنند. من هم به صورت کانتینری و تعداد بالا خریداری می کنم. و بعد از طریق امارات به تمام کشورهای خاورمیانه توزیع می کنم. به معنای واقعی رضایت مشتری برای مجموعه دکونزو یک استراتژی می باشد. ما تنها منتظر پیامهای تشکر و رضایت مشتریان هستیم. اما برای رسیدن به این هدف چه کارهایی انجام می دهیم. ابتدا برای خرید هر لپ تاپ سابقه تعمیرات و برگشتی به نمایندگی های اون مدل خاص را در دنیای اینترنت وطریق سایت های معتبر و بر اساس تجربیات بیست ساله خودمان بررسی می کنیم. با ورود دستگاه به مجموعه وضعیت ظاهری، ساعت کارکرد ، صفحه کلید، مانیتور، باطری، اسپیکر و کل سیستم های سخت افزاری تست می گردند.

قیمت ThinkBook 15 G2 لنوو در تیرماه ۱۴۰۱، حدوداً ۱۹.۵ میلیون تومان است. اجرای بازیها با گرافیک متوسط (سنگین نباشند) و انجام فعالیتهای دانشجویی گرافیکی یا رندرینگ. قیمت LENOVO IDEAPAD GAMING 3 در تیرماه ۱۴۰۱، حدوداً ۲۱.۸ میلیون تومان است. این دستگاه که بهجرئت میتوان آن را بهترین لپ تاپ دانشجویی و اقتصادی معرفی کرد، دارای طراحی بسیار زیبایی است. گرافیک آن علاوه بر انجام فعالیتهای دانشجویی گرافیکی برای بازی نیز مناسب است؛ بنابراین، اگر در میان درسخواندن به دنبال کمی استراحت و گیمینگ هم هستید، ASUS VIVOBOOK PRO گزینه خوبی برای شماست. قیمت ASUS VIVOBOOK PRO در تیرماه ۱۴۰۱، حدوداً ۲۵ میلیون تومان است. مهمترین نکته هنگام خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی اقتصادی (البته پس از تعیین بودجه) نوع استفاده شما از آن است. زیرا بر اساس نوع استفاده شما قدرت پردازنده مرکزی، نوع حافظه داخلی، داشتن پردازنده گرافیکی قدرتمند و … تا این جا با بهترین لپ تاپ دانشجویی برای کاربردهای مختلف و همچنین اقتصادی آشنا شدید. حال بر اساس نوع نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را خواهید داشت. برای مطالعه این دو مقاله بر نام آنها کلیک کنید. به نظر شما دیگر کدام لپتاپها باید در این مقاله معرفی میشدند؟ حتماً نظرتان را در قسمت کامنتها برایمان بنویسید تا آن را نیز به فهرست این مطلب اضافه کنیم. اگر دوستانتان هم به دنبال بهترین لپ تاپ دانشجویی و اقتصادی هستند، مقاله بهترین لپ تاپ دانشجویی را با آنها به اشتراک بگذارید.

  1. نوع باتری : 3 سلولی
  2. یک صفحه کلید نرم و مقاوم
  3. جک یو اس بی لپ تاپ
  4. پورت شارژر لپ تاپ به شکل سوزنی
  5. عملکرد سریع و پردازنده نسل 7
  6. Legion Y920
  7. باتری: Wh48

این نوع از لپتاپهای ایسر نسبت به سری نیترو به دلیل قطعات قدرتمندتر و کیفیت بدنه بالاتر از بازه قیمتی بالاتری برخوردار هستند.لب تاپ دست دوم لنوو سری اسپین از لپتاپهای ایسر از نظر کیفیت صفحه نمایش و لمسی بودن آن شهرت دارند. اگر که به دنبال محصولی با صفحه نمایش لمسی هستید و میخواهید لپتاپتان از وزن و ابعاد کمی برخوردار باشد این سری از لپتاپهای ایسر میتوانند برایتان مفید واقع شوند. در نظر داشته باشید که فروشگاه جالبو تمامی مدلهای لپتاپهای ایسر را با مناسبترین قیمت و گارانتی اصالت محصول به فروش میرساند. تمامی لپتاپهای ایسر موجود در فروشگاه جالبو همگی مدل روز بوده و از جدیدترین امکانات برخوردار هستند. شما عزیزان میتوانید با چند کلیک ساده مشخصات لپتاپهای این شرکت را بهدقت بررسی کرده و برحسب نیاز برای خرید لپ تاپ ایسر در مدل مورد نظر اقدام فرمایید. فروشگاه جالبو با حذف واسطه و فروش مستقیم کالا توانسته قیمت لپتاپ ایسر را در محدوده بسیار مناسب قرار دهد که شما می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب، صاحب لپ تاپ قدرتمند و کاربردی شوید.

 


:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: برچسب‌ها: فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تاپ استوک , خرید و فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تا پ , قیمت استوک لپ تاپ , خريد لپ تاپ استوك , لپ تا پ استوک , لپ تاپ های استوک , سایت خرید لپ تاپ استوک , سایت لپ تاپ استوک ,
تاریخ : سه شنبه 18 مرداد 1401
بازدید : 1238
نویسنده : احمد

 

اگرچه تهیه لپتاپ دست دوم خطرات خاص خود را دارد و همانند خرید یک خودروی جدید باید به بررسی آن بپردازید و اقدامات احتیاطی مختلفی را در نظر بگیرید، اما هزینه پایینتر باعث میشود تا این خرید به صرفهتر گردد. هنگام خرید لپتاپ دست دوم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ در این مقاله ما روشی شگفت انگیز برای خرید اقساطی کالا و استفاده از خدمات مختلف بدون ضامن را به شما معرفی کرده ایم. امروزه مهمترین وسیلهای که برای هر دانشجویی باید تهیه کرد لپ تاپ است؛ به خصوص در این دوران که با وجود همهگیری ویروس کرونا، همچنان ممکن است برخی کلاسهای آموزشی به صورت آنلاین برگزار شوند. برای متقاضیان در نظر گرفته می شود و این حاکی از تمایل زیاد افراد برای خرید اقساطی است، تا پرداخت نقدی هزینه ها. در این مطلب همه مواردی که باید درباره خرید لپ تاپ دست دوم بدانید، آورده شده است.

 

گرافیک 2 گیگ به بالا .

رم 4 به بالا و گرافیک 2 به بالا دارن . مثلا لپ تاپ MSI مدل GT60 و مدل GT70 با کانفیگ سخت افزاری فوق العاده خوب ، برای بازی طراحی شده . چون اکثر لپ تاپ ها رو چند منظوره طراحی می کنن . بازی به دلیل اینکه احتمالات و اتفاقات زیادی رو در خودش جا داده و پردازش های گرافیکی سنگین داره باید لپ تاپی رو انتخاب کنید که کانفیگ مناسبی داشته باشه . حداقل 6 گیگ . پیشنهاد من به دانشجویان رشته معماری و عمران اینه که تا حد امکان از دسکتاپ استفاده کنن . پردازنده core i5 و core i7 . گرافیک 2 گیگ به بالا . البته شرکت های تولید کننده لپ تاپ برای بازی خورها لپ تاپ های مخصوصی رو طراحی کردن . با این لپ تاپ ها تا حد زیادی میشه گفت که کارهای گرافیکی بدون مشکل و وقفه های طولانی انجام میشه. در واقع اینجوری نیست که لپ تاپی مخصوص رشته های معماری و عمران داشته باشیم .

ساز و کار این فناوری به این شکل است که گوشی ها می توانند به وسیله تبدیل های مخصوص، به فلش مموری ها متصل شوند. امروزه شرکت های دیگر گوشی سازی که در رقابت با صدر نشین این صنعت یعنی سامسونگ این غول کره ای، هستند هم گوشی های موبایل با کیفیتی را به بازار عرضه می کنند. تنوع گوشی های موبایل تنها در امکانات و قیمت آن ها خلاصه نمی شود. در نتیجه این امر، به رقابت تنگاتنگ این رقبا بیش از پیش دامن میزند. سامسونگ، هواوی، اپل یا شیائومی؛ کدام برند؟ به همین دلیل اغلب خریداران تمایل به خرید گوشی موبایل از صدر نشینان این جدول را دارند. در جریان رقابت غول های گوشی سازی در دنیا، ما به هنگام خرید، در میان انبوهی از انواع و اقسام گوشی های موبایل با امکانات و قیمت های مختلف سردرگم می شویم. در این حالت شما به راحتی می توانید بین گوشی و فلش مموری، عملیات انتقال اطلاعات را انجام دهید.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سونی

ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربورد در دنیا است و همچنین از آن به عنوان یکی از شناخته شده ترین کمپانی های حال حاضر دنیا در زمینه طراحی و تولید سایر سخت افزارهای رایانه ای نیز یاد می شود. از لپ تاپ ایسوس با رده متوسط نیز می توان برای انجام کارهای حرفه ای و سنگین استفاده کرد. این رده از لپ تاپ ها از حیث امکانات سخت افزاری کاملا متنوع هستند. از جمله محصولات برجسته این برند مشهور آسیایی می توان به: لپ تاپ ایسوس، تبلت، All in Oneها (کامپیوترهای همه کاره)، مادربورد، کارت گرافیک، مانیتور، تلفن های همراه هوشمند، کیبورد، ماوس، درایو نوری، انواع کارت های حافظه، تجهیزات مربوط به شبکه، ویدئو پروژکتور و … رایج ترین مدل موجود در بازار هستند. عموما از نمایشگری بین ۱۱ تا ۱۷ اینچ برخوردارند و وزن آن ها از ۲ تا ۳٫۵ کیلوگرم نیز می باشد. نوت بوک ها در واقع سایز کوچکتری از لپ تاپ هت هستند که به مراتب از قدرت سخت افزاری و مانور نرم افزاری کمتری نیز برخوردارند.

 

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ضد آب

اگر قصد خرید تبلت برای کودک خود دارید و یا بهدنبال یک تبلت دانش آموزی خوب هستید، میتوانید روی این مدل حساب باز کنید. این مدل از کیفیت ساخت، صفحه نمایش و عملکرد خویی برخوردارست و از بهترین تبلت ها در این کلاس قیمتی محسوب میشود. تراشه هشت هستهای Kirin 810 نه تنها از عهده اجرای برنامههای روزمره از جمله مرور وب و پخش محتوای چندرسانهای بر میآید، بلکه میتواند بازیهای روز را هم به خوبی اجرا کند. در واقع M10 جایگزین ارزانتری برای “Tab P10” است تا بتواند در بازار اشباع و رقابتی این روزها حرفی برای گفتن داشته باشد. عملکرد رضایت بخش و ویژگیهای عالی (اما بدون پشتیبانی از خدمات گوگل) در کنار ظاهری هوشمند، این مدل را به یکی دیگر از گزینههای عالی برای خرید بهترین تبلت تبدیل کرده است. “Huawei MatePad 10.4” را میتوان یک تبلت میان رده جذاب با مجموعهای از ویژگیهای خوب در نظر گرفت که با قیمتی مناسب در دسترس طرفدارانش قرار گرفته است.

  

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ تهران"

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ایران

از بسیاری جهات میان Surface loptop و نمونه ی Macbook Pro ساخت مایکروسافت، شباهت های بسیاری وجود دارد. این محصول در سال 2017 با قیمت فقط 999 دلار عرضه می شد. سرفیس پرو 2017 اگرچه عملکرد مطلوبی شبیه به مدل هایی مثلMacBOOK ندارد، اما دست کم از نظر قیمت به صرفه بنظر می آید. خصوصیات دیگراین دستگاه عبارتند از اسکلت آلومینیومی، ضخامت و وزن کم، طراحی منحصر به فرد، دسترسی محدود به پورت های اتصال( فقط پورت USB C و جک هدفون) و نداشتن سیستم خنک کننده است. اولین ویژگی این لپ تاپ، شباهتش با Ao MacBook است. نرم افزار سیستم عامل نصب شده بر روی این لپ تاپ، Windows os است که قابلیت هر برنامه ای را ندارد. علاوه بر این، از جهاتی نیز به surface Pro شبیه است، اما در نوع خود، بهترین و زیباترین می باشد. در واقع می توان گفت که زمینه ی اصلی این مدل، برگرفته از لپ تاپ های ساخت مایکروسافت با اندکی تغییرات است. ولی شما می توانید با حذف این نسخه، از نسخه ی جدید windows 10 در این دستگاه استفاده کنید. 

برای اطلاع درباره بررسی لپ تاپ g513 و لپ تاپ مناسب حسابداری روی لینک های رنگی کلیک کنید.

تبلت سامسونگ Tab A7 Lite یکی از بهترین تبلت های ۲۰۲۱ محسوب میشود. اگر نگاهی به سخت افزار این مدل بیندازیم، متوجه اقتصادی بودن آن میشویم. تبلت بلک ویو Tab 8 برای رفع نیازهای عادی و روزمره عالیست و با توجه به قیمت زیر ۵ میلیون تومانش، میتواند یک انتخاب به صرفه و عالی باشد. این تبلت عالی با قیمت مناسب بسیار کاربردی بوده و با وجود قیمت مقرونبهصرفه خود، قطعاً میتواند از پس وظایف اصلی به خوبی برآید و شما را برای خرید متقاعد کند. این تبلت سامسونگ برای دانشآموزان مناسب بوده و به عنوان یک تبلت دانش اموزی شناخته میشود و با استفاده از پردازنده مدیاتک MT8768T عملکرد متوسطی دارد و بازیهای سبک با جزئیات پایین را بدون مشکل اجرا میکند. این مدل که به نوعی بهترین تبلت ارزان هم محسوب میشود با بلندگوهای Dolby Atmos با صدای واضح و باتری خوبی که دارد از ارزش خرید بالایی برخوردار است. یکی از خوش قیمتترینهای بازار که در لیست بهترین تبلت با قیمت مناسب جایگاه ویژهای دارد. 

برای اطلاع درباره لپ تاپ برای وارزون  و لپ تاپ مناسب ترید روی لینک های رنگی کلیک کنید.

با حداکثر 16.6 ساعت عمر باتری ، TUF Dash F15 را از برق جدا کرده و در خلوت بع ادامه کار خود بپردازید. از پهنای باند بسیار زیاد آن برای اتصال یک GPU خارجی برای تقویت قدرت گرافیکی خود برای بازی Ultra HD یا رندر سه بعدی استفاده کنید. پشتیبانی از DisplayPort ™ 1.4 به شما امکان می دهد دو صفحه نمایش K4 را در 60 هرتز یا یک تلویزیون یا مانیتور K UHD8 برای تصاویر همه جانبه و واقع بینانه متصل کنید. عمر باتری با کارت گرافیک NVIDIA® GeForce RTX ™ 3050 Ti ، پردازنده Intel® Core ™ i7-11370H و نمایشگر 60 هرتزی در حالت بی صدا تست شده است. فناوری شارژ سریع در حالی آزمایش می شود که دستگاه با آداپتور پیش فرض موجود در دستگاه خاموش است. Thunderbolt ™ 4 با 4 برابر توان USB 3.1 ، اتصال سریع به طیف وسیعی از دستگاه ها را ارائه می دهد. 10 vary متفاوت باشد. عملکرد ممکن است بر اساس پیکربندی سیستم متفاوت باشد. برای ایجاد تنظیمات مشابه دسکتاپ در هر نقطه ، به یک ایستگاه متصل شوید.



:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
تاریخ : سه شنبه 16 آذر 1400
بازدید : 359
نویسنده : احمد

در این مقاله سعی  بر این شده تا به زبان ساده و مدت بسیار کم برند های برتر تولید کننده لپ تاپ استوک را معرفی کنم. لپ تاپ ها استوک بیشتر به علت امکان جا به جایی  آسان مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب شرکت های  سازنده لپ تاپ استوک با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تلاش همیشگی هستند تا بهترین لپ تاپ های استوک را با امکانات بیشتر طراحی و تولید کنند و به بازار ارائه کنند.برای خرید لپ تاپ استوک باید نکاتی رو رعایت کرد برای آگاهی از این نکات به مقاله راهنمای جامع خرید لپ تاپ استوک مراجعه کنید.

لپ تاپ استوک Lenovo

لپ تاپ Lenovo ساخته کشور چین هستند. از نقاط قوت این لپ تاپ مدل های متنوع با قیمت مناسب است. اغلب مدل های آن در مقایسه با برندهای دیگر با قطعات مشابه ارزان ترند. کیفیت ساخت نسبتا خوبی دارند. اما اکثرا از پلاسیک فشرده ساخته شده اند. طراحی آنها مانند لپ تاپ های صنعتی است. از نکات قابل توجه این است که قابلیت ارتقای قطعات آنهاست.

مدلهای این لپ تاپ عمدتا به ThinkPad ها و yoga تقسیم می شوند. هر چند مدل های متنوع تری نیز موجود است. اما مدل ThinkPad محبوبیت بیشتری دارد به دلیل ارتقا قطعات و همچنین داک های پیشرفته کە برای آن طراحی شده است تا قابلیت های دیگری را به دستگاه بیافزاید.

لپ تاپ استوک HP

لپ تاپ استوک HP یکی از پرفروشترین نمونه‌های لپ‌تاپ استوک در سال 2020 است. این برند لپ تاپ استوک قابلیت های کاملا به روز را ارائه می کند و از پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار است. این لپ تاپ استوک یکی از بهترین و برجسته ترین محصولات تولید شده محسوب می شود. اچ پی یک مارک لپ تاپ محبوب در سراسر جهان است که به خاطر عملکرد و ظاهر شیک مشهور است.

 

لپ تاپ های استوک اچ پی به دلیل طراحی های شیک و عملکرد عالی انها در سطح جهانی شناخته شده اند. علاوه بر آن، لپ‌تاپ‌های استوک اچ‌پی برای همه کسانی که قصد خرید لپ‌تاپ استوک دارند، بسیار مقرون به صرفه هستند و استفاده از انها نیز بسیار آسان است.

سری HP Zbook  از لپ تاپ های استوک پر فروش و کاربردی می باشند که مناسب کارهای سنگین و مهندسی هستند.

محصولات Microsoft

این لپ تاپ از بهترین برند لپ تاپ استوک می باشد. این لپ تاپ ها نیز ساخت کشور آمریکا هستند. طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت عالی از نقاط قوت آنهاست. هر چند تنوع زیادی ندارند اما می توانند نیاز کاربران را مرتفع سازند. مدل های موجود Surface book ها هستند. اندازه کوچک و وزن کم از خصوصیات عمده آنهاست. ناگفته نماند که تبلت هستند اما با قدرت یک لپ تاپ کامل.

از دیگر مدل ها می توان به Surface Pro و surface laptop اشاره کرد. در جای خود به تفصیل در مورد سخت افزار و طراحی آنها صحبت خواهیم کرد. نکته قابل تامل در مورد برند مایکروسافت قیمت آن است. این برند در مقایسه با سایر برندها گران تر هستند. البته کیفیت آنها تا حدودی توجیه گر این امر است.

 

لپ تاپ استوک Dell

لپ تاپ های Dell که عموما ساخت خود شرکت dell در کشور آمریکاست و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. عموما از پلاستیک و فلزهای با کیفیت برای ساخت بدنه آن استفاده می شود. مادر برد و قطعات داخلی آن کاملا همخوانی دارند. بە طوری که تا سالها دچار مشکلات سخت افزاری نخواهند شد.

اما ایراد اصلی که به آنها وارد است ظاهر زمخت و نه چندان جذاب آن هاست. چون اکثر آنها طراحی سالهای قبل است و مصارف صنعتی داشته اند به ظاهر آنها زیاد توجهی نشده است. اغلب مدلها نیز وزن زیادی دارند. اما در بین همین طرح ها میتوان مدل هایی یافت مناسب کارهای گرافیکی یا حسابداری. از مدل های موجود می توان از انواع Latitude وInspiron نام برد.

لپ تاپ استوک MSI

یک شرکت تایوانی تولیدکننده لپ تاپ می‌باشد. یکی از موفق ترین  برند های برتر تولید کننده لپ تاپ این شرکت می باشد که در سال ۱۹۸۶ در تایپه تأسیس شد و حال حاضر یکی از بهترین فروشندگان لپتاپ در دنیاست. این شرکت با توجه به اهداف اولیه خود اغلب تولیداتش را به لپ تاپ های گیمینگ اختصاص داده است و بهترین لپ تاپ های گیینگ را تولید.

 

لپ تاپ استوک Acer

 

برند ACER به دلیل قابلیت حمل لپ تاپ آن به خوبی شناخته شده است. این مارک یکی از پرفروش ترین مارک های لپ تاپ در جهان محسوب می شود. این برند به دلیل ویژگی‌هایی مانند مطلوبیت، انتقال‌پذیری، سادگی و غیره از سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آن، لپ تاپ های تولید شده توسط این مارک، کارایی بالایی دارند، و این لپ تاپ ها با طراحی زیبا و جذاب انها شگفت انگیز به نظر می رسند.

 

لپ تاپ مدل  Acer Travelmate یکی از بهترین لپ تاپ‌های تولید شده توسط شرکت Acer است. عملکرد بالا، عمر باتری و ویژگی‌های امنیتی آن این مارک را به یکی از پرفروشترین مارکهای لپ تاپ در جهان تبدیل کرده است.

در این مقاله سعی بر آن شد برند های برتر لپ تاپ استوک را معرفی کنیم. بی شک در خرید لپ تاپ استوک باید به نحوه و حجم استفاده لپ تاپ استوک نسبت به خرید لپ تاپ استوک اقدام کنیم. بالطبع لپ تاپ استوک برای دانش آموزان  با لپ تاپ برای مهندسی فرق میکند در نتیجه باید مشخص کنیم چه استفاده ای از لپ تاپ استوک میکنم بعد اقدام به خرید کنیم. 

قبل خرید لپ تاپ استوک این مقاله را مطالعه کنید تا خرید مطمئنی داشته باشید 

 


:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: برچسب‌ها: لپ تاپ استوک , لپ تاپ دانش آموزی , لپ تاپ گیمینگ , راهنما خرید لپ تاپ استوک , مزایای خرید لپ تاپ استوک , بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 , خرید لپ تاپ استوک , خرید لپ تاپ دانش آموزی , خرید لپ تاپ گیمینگ استوک , قیمت لپ تاپ گیمینگ , قیمت لپ تاپ دانش آموزی , قیمت لپ تاپ استوک , لپتاپ استوک , لپ تاپ دانش آموزی استوک , لپ تاپ گیمینگ ارزان , لپ تاپ گیمینگ استوک ارزان قیمت , لپ تاپ دانش آموزی ارزان , لب تاب استوک ,
تاریخ : شنبه 24 مهر 1400
بازدید : 309
نویسنده : احمد

نمایشگری که در لپ‌ تاپ استوک HP ZBOOK 17 G4 استفاده شده، از نوع IPS با سایز 17.3 اینچ می باشد، دقت این نمایشگر FHD می باشد و با بهره مندی از تکنولوژی HP DreamColor با تولید توناژ رنگ Adobe RGB و sRGB صد درصد و تنوع 1.7 میلیارد رنک، تصویر استانداردی را به کاربر نمایش می‌ دهد.

لپ‌ تاپ ZBook 17 G4 محصولی از برند HP است. این لپ‌ تاپ دارای سخت‌ افزار قدرتمندی است که آن را با قوی‌ ترین دسکتاپ‌ های روز معادل می‌ کند. شرکت HP در طراحی ZBook 17 G4  سعی کرده قوی‌ ترین قطعات موجود را به کار بگیرد تا کاربر احساس کند همواره یک کامپیوتر صنعتی قوی را با خود حمل می‌کند. پردازنده‌ ی به کار رفته در این لپ‌ تاپ مدل Core i7-7820HQ است که یکی از قوی‌ ترین پردازنده‌ های نسل هفتم اینتل به شمار می‌آید، همچنین 32 گیگابایت رم DDR4 در لپ‌ تاپ HP ZBook 17 G4 به کار رفته است و حافظه‌ ی اصلی این لپ‌ تاپ برای ذخیره‌ سازی یک ترابایت از نوع HDD به همراه 256G SSD می باشد تا اجرای نرم‌ افزار ها و بوت شدن سیستم عامل با سرعت بسیار زیادی انجام پذیرد. کارت گارفیک Quadro P4000 شرکت NVIDIA که از 8 گیگابایت حافظه‌ ی اختصاصی بهره می‌ برد، جنبه‌ ی دیگری از قدرت این محصول را به نمایش می‌ گذارد.

شرکت HP برای ZBook 17 G4  از یک کیبورد کامل استفاده کرده و بخش Number Pad را هم درون کیبورد گنجانده‌ است. برای کلید های کیبورد، از نور پس‌ زمینه استفاده شده تا در تاریکی شب هم بتوانید بر کلید ها تسلط داشته‌ باشید.

 نمایشگری که در لپ‌ تاپ HP ZBOOK 17 G4 استفاده شده، از نوع IPS یکی از پنل های مورد استفاده در تلویزیون می باشد که از مزایای آن می توان به، کنتراست بالا، ارائه رنگ های با کیفیت و  زاویه دید گسترده اشاره کرد

">IPS با سایز 17.3 اینچ می باشد، دقت این نمایشگر FHD می باشد و با بهره مندی از تکنولوژی HP DreamColor با تولید توناژ رنگ Adobe برای ایجاد تصویر در تلویزیون و مانیتورها، تمام رنگ‌ها از ترکیب سه رنگ قرمز، سبز و  آبی  ایجاد میگردند. با ترکیب رنگهای یادشده که به آن‌ها رنگهای ابتدایی می‌گویند، رنگهای دیگر یا ثانویه  تولید می‌شود.">RGB و sRGB صد درصد و تنوع 1.7 میلیارد رنک، تصویر استانداردی را به کاربر نمایش می‌ دهد.



:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: برچسب‌ها: لپ تاپ استوک گیمینگ , لپتاپ استوک اروپایی , لپ تاپ استوک با کیفیت , لپ تاپ استوک پرداخت در محل , لپ تاپ استوک تایوانی ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com